تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

حمله طرفداران یزدانی به صفحه مرد جادویی آمریکایی‌ها!

با غیبت دیوید تیلور در لیست تیم ملی کشتی آمریکا، مصاف دیدنی و دوستانه او با حسن یزدانی قهرمان پرافتخار کشتی ایران و جهان لغو شد. پس از انتشار این خبر و اعلام ترکیب آمریکا، طرفداران کشتی به صفحه تیلور هجوم بردند و با کری خوانی از او درخواست کردند که با یزدانی کشتی بگیرد.

کد خبر: ۱۱۹۰۴۰
۱۳:۴۱ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

کشتی

دیدارنیوز: با اعلام ترکیب تیم ملی کشتی آمریکا و غیبت دیوید تیلور، مصاف او با حسن یزدانی لغو شد.

تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا، قرار است ۲۳ بهمن در دیداری دوستانه مقابل یکدیگر قرار بگیرند. تیم ایران قرار بود برای این مسابقات ترکیب کامل خود را اعزام کند و پیش بینی‌ها حاکی از حضور پر قدرت آمریکایی‌ها و دوئل دوباره حسن یزدانی و دیوید تیلور بود که با اعلام ترکیب تیم آمریکا، تیلور در آن لیست غایب بود.

نکته‌ای که باعث شد دیدار یزدانی و تیلور لغو شود و حالا از تیم ملی هم خبر می‌رسد که ممکن است حسن یزدانی به آمریکا اعزام نشود چرا که او قرار بوده برای کشتی با تیلور اعزام شود و با غیبت مرد جادویی آمریکایی‌ها، یزدانی هم به این کشور سفر نمی‌کند.

پس از انتشار این خبر و اعلام ترکیب آمریکا، طرفداران کشتی به صفحه تیلور هجوم بردند و با کری خوانی از او درخواست کردند که با یزدانی کشتی بگیرد. نکته‌ای که در این بین زشت و زننده بود، توهین بعضی افراد به تیلور بود که از دایره رقابت و کری خوانی خارج شد و به نوعی ماجرای حمله به صفحه مسی، مجری مراسم قرعه کشی جام جهانی و... را تداعی کرد که اصلا زیبنده ورزش حرفه‌ای نیست.

برچسب ها: حسن یزدانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی