تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

استعفای سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان پس از یک روز، از سمت خود استعفاء داد.

کد خبر: ۱۱۸۹۹۳
۱۱:۰۴ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: بهامریان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان که تنها چند روز از انتصاب وی گذشته بود در نامه‌ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان از سمت خود استعفا داد.

در نامه شهروز بهامیریان آمده است:

بدین وسیله به استحضار آن مقام محترم می‌رساند اینجانب شهروز بهامیریان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان بدلایل شخصی از سمت خود استعفا میدهم خواهشمندم با درخواست بنده موافقت فرمایید.

لذا از تمام پیشکسوتان، ورزشکاران، باشگاه داران، اصحاب رسانه و همکاران که در این مدت یکروزه که به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان بودم به من لطف داشتند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

این در حالیست که طبق شنیده‌ها علت این استعفاء، تعیین نفر جایگزین برای سمت ریاست بوده که با رایزنی در استان در حال طی مراحل اداری در وزارتخانه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی