تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

لزوم تامین روشنایی معابر وخیابان ها‌ی قلعه تل

شهردار قلعه تل گفت: شهر قلعه تل را یکی از تاریک‌ترین شهر خوزستان می‌دانم متاسفانه معابر وخیابان ها‌ی ما وضعیت روشنایی مناسبی ندارند.

کد خبر: ۱۱۸۹۸۷
۱۰:۴۶ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: رضائیان شهردار قلعه تل می‌گوید: یکی از مشکلاتی که در شهر قلعه تل وجود دارد زیرساخت‌های آن است. معابر سطح شهر جاده‌ها و پیاه رو‌ها واقعا نیاز به کار دارند شهر قلعه تل را یکی از تاریک‌ترین شهر خوزستان می‌دانم متاسفانه معابر وخیابان ها‌ی ما وضعیت روشنایی مناسبی ندارند.

وی بیان داشت: انجام نشدن طرح‌های مطالعاتی پروژه‌ها یکی از مشکلاتی است که در شهرداری با آن مواجه بودیم زمانی برای کانال آب‌های سطحی به ما اعتبار می‌دهند که طرح مطالعاتی داشته باشیم لذا در یک ماه اخیر طرح مطالعاتی خود را شروع کرده ایم.

رضائیان افزود: تقریبا رو به اتمام است ان شاءالله با اتمام طرح مطالعاتی، عملیات کانال آب‌های سطحی را از وسط شهر شروع خواهیم کرد.

رضائیان گفت: البته وضعیت روشنایی شهر نیازمند به همکاری دوجانبه شهرداری و اداره برق است که از اداره برق تقاضا داریم همکاری لازم را با شهرداری جهت بهبوداین وضعیت داشته باشند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی