تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

سرمایه گذاری در احیای فضا‌های سبز

رئیس کمیسیون محیط زیست، فضای سبز و سلامت شورای شهر اهواز گفت: نیازمند مشارکت شهروندان و سرمایه گذاران برای احیای فضا‌های سبز و تفرجگاه‌ها هستیم.

کد خبر: ۱۱۸۹۷۸
۱۰:۱۳ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: محمد مهدی مطیعی رئیس کمیسیون محیط زیست، فضای سبز و سلامت شورای شهر  اهواز گفت: بازدید مبسوطی از پارک کوهساران به عمل آمد و مطابق اظهارات و توضیحات شهردار منطقه ۷ و مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز مواردی به تصویب رسید.

او افزود: بحث روشنایی پارک مورد بررسی دقیق قرار گرفت مقرر شد بر اساس طراحی مدون و مرتب طراحی و آماده سازی شود.

مطیعی بیان داشت: با توجه به وجود خطرات جانی  برای کودکان مقرر شد جان پناه‌هایی در حوضچه‌های پارک کوهساران ایجاد و جان پناه‌های موجود ظرف مدت ۱۰ روز مورد ترمیم و تکمیل قرار گیرند.

رئیس کمیسیون محیط زیست، فضای سبز و سلامت شورای شهر  اهواز گفت: مشارکت بخش خصوصی راهکار برون رفت از مشکلات و همچنین آماده سازی و بهره‌برداری برای شهروندان است.

مشارکت بخش خصوصی از نظر نگهداری، اصلاح، پایداری و تامین امنیت بسیار حائز اهمیت است و احیای فضا‌های سبز و پارک‌ها مشارکت و همکاری همگانی را می‌طلبد.

انتهای پیام/م

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی