تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ضرورت توسعه سرمایه‌گذاری مرزی در خوزستان

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: با توجه به موقعیت مرز‌های آبی و خاکی خوزستان، سرمایه‌گذاری مرزی به سمت خوزستان هدایت شود.

کد خبر: ۱۱۸۹۵۳
۲۱:۰۱ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: آقارضا فتوحی معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: خوزستان رتبه نخست برخورداری از منابع نفت و گاز، رتبه دوم در صنعت فولاد و صنایع وابسته در کشور و رتبه برتر تولید محصولات کشاورزی را دارد، اما رتبه اشتغال خوزستان متناسب با این ظرفیت‌ها نیست.

او افزود: در شهر آغاجاری طبق آمار‌های گفته شده، ۲۷.۵ درصد بیکاری وجود دارد که حتی این آمار بیشتر هم هست، اما چاه‌های فراوان نفت در کنار این شهرستان وجود دارد و هیچکس حاضر به سرمایه گذاری در این شهرستان نیست.

فتوحی تصریح کرد: شرکت شستا، به جای سرمایه گذاری در جا‌های دیگر، در این شهرستان سرمایه گذاری کند؛ زمین، امکانات و منابع در این راستا آماده است. این موضوع شامل شهر‌های دیگر استان مانند اندیکا، مسجدسلیمان، آبادان، ایذه، هفتکل و هویزه نیز می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان می گوید: در بحث اشتغال، مشکلات فراوانی وجود دارد و از نمایندگان توقع داریم که نتیجه این جلسه، به دست رئیس جمهور و رئیس مجلس کشور رسیده شود.

این مقام مسئول گفـت: اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، توسعه زراعت چوب و چوب‌ورزی با استفاده از زهاب نیشکر، طرح جامع نخیلات و راه‌اندازی مجدد واحد‌های صنعتی راکد و تملک شده توسط بانک‌ها، توسعه شیلات و اجرای طرح توسعه ۲ هزار و ۸۰۰ هکتاری صنایع پایین‌دستی پتروشیمی را از شما نمایندگان خواستار هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی