تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

کمیسیون اصل ۹۰ به تخلفات وزارت راه و شهرسازی ورود می‌کند

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: کمیسیون اصل 90 قانون اساسی به عنوان ناظر بر تخلفات دستگاه‌های اجرایی پس از بررسی مفاد گزارش کمیسیون عمران و انجام تحقیقات تکمیلی و احراز تخلفات انجام شده می‌تواند جمع‌بندی خود را در قالب گزارش به قوه قضاییه ارسال کند تا این قوه به تخلفات اتفاق افتاده رسیدگی کند.

کد خبر: ۱۱۸۸۰
۱۱:۵۲ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمدرضا رضایی در توضیحاتی درباره مخالفت مجلس با ارسال گزارش کمیسیون متبوعش درباره بخشنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در حوزه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به قوه قضاییه، گفت: بدنه کارشناسی بخش‌های دولتی و خصوصی صدها ساعت برای تهیه این گزارش کامل و متقن وقت گذاشت اما مجلس به دلیل مشارکت نکردن بخشی از نمایندگان در رای‌گیری انجام شد با ارسال این گزارش به قوه قضاییه مخالفت کرد.

نماینده مردم جهرم در مجلس از ارسال گزارش مذکور به کمیسیون اصل 90 قانون اساسی خبر داد و افزود: با مخالفت مجلس برای ارسال گزارش به قوه قضاییه، گزارش مذکور برای رسیدگی به کمیسیون اصل 90 قانون اساسی فرستاده می‌شود تا ایرادات کمیسیون درباره بخشنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در حوزه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در این کمیسیون بررسی قضایی شود.

وی تاکید کرد: معتقدیم سازمان نظام مهندسی در حال حاضر شرایط آشفته و نابسامانی دارد. این سازمان با 500 هزار عضو تاثیر بسزایی در اقتصاد، توسعه و اشتغال دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی