تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

شهریار تیمورپور درگذشت

شهریار تیمورپور از طراحان پیشکسوت چهره پردازی تئاتر ایران و یکی از همکاران سابق واحد گریم تئاتر شهر عصر روز سه‌شنبه بیست و یکم دی ماه درگذشت.

کد خبر: ۱۱۸۶۳۴
۱۰:۰۲ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

درگذشت شهریار تیمورپور

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، «شهریار تیمورپور از طراحان پیشکسوت چهره پردازی تئاتر ایران و یکی از همکاران سابق واحد گریم تئاتر شهر عصر روز سه‌شنبه بیست و یکم دی ماه بعد از مدت‌ها مبارزه با بیماری دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند پیشکسوت طی ماه‌های گذشته به دلیل عوارض ناشی از بیماری کووید ۱۹ مدت‌های زیادی تحت نظر تیم پزشکی بوده و بار‌ها از ناحیه ریه دچار نارسایی و اختلال شده بود.

مرحوم شهریار تیمور پور به سال ۱۳۳۸ در شهرستان بجنورد به دنیا آمد. این هنرمند پس از طی دوران مقدماتی تحصیلی وارد دانشکده هنر‌های زیبای تهران شده و مدرک کارشناسی نقاشی خود را دریافت کرد.

وی علاوه بر فعالیت در عرصه نقاشی به صورت حرفه‌ای در حوزه طراحی گریم و چهره پردازی نیز مهارت داشت و طی این سال‌ها علاوه بر حضور در مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج به عنوان گریمور در بسیاری از حوزه‌های مختلف تلویزیون و سینما و تئاتر حضور فعالی داشت.

مدیریت و کارکنان تئاترشهر درگذشت این هنرمند پیشکسوت را به خانواده این هنرمند فقید، همکاران واحد گریم مجموعه و جامعه هنری کشور تسلیت عرض می‌نماید.

روحش قرین رحمت الهی.»

منبع: ایسنا
برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی