تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

تصوری از عادی‌سازی روابط بین ایران و آمریکا وجود ندارد

حسین کنعانی‌مقدم، کارشناس مسائل بین الملل گفت: آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که بگویند ایران قصد مذاکره ندارد و در این جنگ روانی به جبهه مقاومت پیام می‌دادند که ایران بالاخره پای میز مذاکره آمد و تسلیم خواسته‌های آمریکا شد و این سم مهلکی برای مقاومت بود، ولی رهبر انقلاب با هوشیاری پاسخ آن‌ها را دادند.

کد خبر: ۱۱۸۶۳۰
۰۹:۴۰ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

آمریکا

دیدارنیوز: یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: مذاکره به معنای گفتگو یک شیوه دیپلماتیک است، ولی اینکه آمریکایی‌ها فکر کنند برجام ظرفیت این را دارد که به صورت مستقیم با ایران درباره مسائل انقلاب مذاکره کنند، یک جنگ روانی است و قطعا این اتفاق نخواهد افتاد.

حسین کنعانی‌مقدم کارشناس مسائل بین الملل، ضمن اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب پیرامون عدم تسلیم پذیری در برابر دشمن اظهار داشت: مقام معظم رهبری با بیانات خود هوشیارانه این جنگ روانی آمریکایی‌ها بگویند برجام مذاکره بین ایران و آمریکا است، را خنثی کردند و عملا با این بیاناتشان آن‌ها را خلع سلاح کردند.

وی افزود: آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که بگویند ایران قصد مذاکره ندارد و در این جنگ روانی به جبهه مقاومت پیام می‌دادند که ایران بالاخره پای میز مذاکره آمد و تسلیم خواسته‌های آمریکا شد و این سم مهلکی برای مقاومت بود، ولی رهبر انقلاب با هوشیاری پاسخ آن‌ها را دادند.

این کارشناس مسائل بین الملل اضافه کرد: مقام معظم رهبری گفتند که مذاکره با دشمن به معنای سازش و تسلیم نیست، این نشان دهنده هوشیاری در مقابل جنگ نرم و جنگ روانی است که آمریکایی‌ها در منطقه شروع کرده اند و به عبارتی دنبال این هستند که بگویند عادی‌سازی روابط بین ایران و آمریکا در حال شکل گیری است در حالی که چنین تصوری وجود ندارد و ایران کاملا در مواضع به حق خود پایداری دارد و سازش و صلحی در برابر دشمنان نیست.

کنعانی مقدم بیان داشت: مذاکره به معنای گفتگو یک شیوه دیپلماتیک است که همه دنیا قبول دارند و ما قبول داریم، ولی اینکه آمریکایی‌ها فکر کنند برجام ظرفیت این را دارد که آمریکا به صورت مستقیم با ایران درباره مسائل انقلاب اسلامی مذاکره کند، یک جنگ روانی است و قطعا این اتفاق نخواهد افتاد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی