تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

قالیباف: باید به حقوق پزشکان بیمارستان‌های دولتی توجه شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید تضاد منافع در حوزه بهداشت و درمان از بین برود. این رویه که در وزارت بهداشت است غلط است، چرا که این تضاد منافع مشکلات زیادی را فراهم کرده است.

کد خبر: ۱۱۸۵۱۱
۰۹:۵۸ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

پزشکان

دیدارنیوز: رئیس مجلس با تاکید بر اینکه مجلس باید در بحث حقوق‌ها به پزشکانی که در بیمارستان‌های دولتی مشغول به کار هستند توجه داشته باشد، گفت: باید تضاد منافع در حوزه بهداشت و درمان از بین برود.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و بعد از طرح سوال مسعود پزشکیان از وزیر بهداشت و درمان اظهار داشت: واقعیت این است که بحث تضاد منافع در زمان تصدی آقای پزشکیان در وزارت بهداشت نیز وجود داشت.

وی افزود:‌ من ارادت زیادی خدمت آقای پزشکیان دارم و تا حالا ندیدم که وی کار شخصی در این حوزه انجام دهند. این رویه که در وزارت بهداشت است غلط است، چرا که این تضاد منافع مشکلات زیادی را فراهم کرده است.

رئیس مجلس تصریح کرد: انصافا همه ما باید تلاش کنیم تا این تضاد منافع کنار برود. مجلس شورای اسلامی نیز در بحث حقوق‌ها باید به پزشکانی که در بیمارستان‌های دولتی مشغول به کار هستند توجه کنند، ما از زحمات وزارت بهداشت نیز در طول این مدت قدردانی می‌کنیم چرا که انصافا در این مدت در بحث کرونا با کمک پرستاران و پزشکان و مدیران وضعیت به شکل کنترل شده‌ای در آمده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی