تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
عضو هیئت رئیسه مجلس:

علت حذف و بازگشت دوباره «کارت سوخت» چه بود؟

مجتبی یوسفی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نمایندگان مجلس در تلاش هستند با این تحقیق و تفحص از زمان وزارت آقای بیژن زنگنه حقایق مهم و گا‌ها دردناکی که در طول این ۸ سال از دولت اقای روحانی در کشور رقم خورد را روشن و به مردم اعلام کنند.

کد خبر: ۱۱۸۴۹۴
۰۸:۳۰ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

ایران

دیدارنیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تصمیم خلق الساعه برای حذف کارت سوخت در دولت قبل بار مالی میلیاردی را بر روی دست کشور گذاشت و آقایان باید توضیح دهند که علت حذف و دوباره به جریان انداختن کارت سوخت چه بوده است؟

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس، با اشاره به رای مجلس به تحقیق و تفحص از وزارت نفت زمان تصدی بیژن زنگنه اظهار داشت: نمایندگان مجلس در تلاش هستند با این تحقیق و تفحص از زمان وزارت آقای بیژن زنگنه حقایق مهم و گا‌ها دردناکی که در طول این ۸ سال از دولت اقای روحانی در کشور رقم خورد را روشن و به مردم اعلام کنند.

وی در عین حال تاکید کرد که تحقیق و تفحصی می‌تواند اثر بخش و منجر به فایده باشد که در نهایت بتواند سبب اصلاح فرآیند‌ها و جلوگیری از برخی تصمیمات نادرست و زیان‌بار باشد.

یوسفی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس در این تحقیق و تفحص می‌خواهند مشخص سازند که قرارداد‌های نفتی منعقد شده در طول ۸ سال دولت آقای روحانی و وزرات بیژن زنگنه چه ابعاد و زوایایی داشته است. البته مجلس قرارداد کرسنت و زوایای این قرارداد را هم به صورت ویژه دنبال خواهد کرد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به رابطه شرکت ملی نفت و وزارت نفت، گفت: باید رابطه مالی شرکت ملی نفت و وزارت نفت مشخص و روشن شود که سند حسابرسی ما چگونه است؟

وی خاطرنشان کرد: مجلس در تحقیق و تفحص خود از وزارت نفت بیژن زنگنه علت تصمیم‌گیری‌های اشتباهی که در عدم توسعه صنایع پایین دستی پتروپالایشگاه‌ها و تکمیل زنجیره ارزش آن داشت را برای مردم روشن خواهد کرد.

یوسفی تاکید کرد: تصمیم خلق الساعه برای حذف کارت سوخت در دولت قبل بار مالی میلیاردی را بر روی دست کشور گذاشت و آقایان باید توضیح دهند که علت حذف و دوباره به جریان انداختن کارت سوخت چه بوده است؟

منبع: فارس
برچسب ها: مجتبی یوسفی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی