تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

جسد «جمال خاشقجی» با اره تکه تکه شده است!

یک روزنامه آمریکایی به نقل از یک مسئول ترک در وزارت خارجه این کشور از کشته شدن و تکه تکه شدن جسد جمال خاشقجی با استفاده از یک اره خبر داد.

کد خبر: ۱۱۸۴۸
۱۰:۲۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، به نقل از یک مسئول ترک در وزارت خارجه این کشور گزارش داد که جمال خاشقجی روزنامه نگار و منتقد برجسته سعودی بعد از گذشت ۲ ساعت از ورودش به کنسولگری عربستان در استانبول کشته شده و جسدش با اره تکه تکه شده است.

این مسئول ترک تاکید کرد: دستور کشتن خاشقجی از بالاترین مقامات دفتر پادشاهی عربستان صادره شده و مسئولان امنیتی ترکیه کاملا معتقدند که خاشقجی در داخل کنسولگری عربستان کشته شده است.

 وی در ادامه افزود: عملیات کشتن خاشقجی بسیار سریع و پیچیده صورت گرفته و جسد وی با استفاده از اره بزرگی که برای همین کار به کنسولگری منتقل شده بود تکه تکه شد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی