تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

باران و باد در راه تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان تهران، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در پاره‌ای از نقاط استان بارش پراکنده و گاهی وزش باد و در نواحی پرتردد و صنعتی همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۱۸۴۷۲
۱۵:۲۹ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

باران و باد در راه تهران

دیدارنیوز ـ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی دو روز آینده آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری و در نواحی پرتردد و صنعتی همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

طی امشب (۲۰دی‌ماه) تا فرداشب (۲۱دی‌ماه) با نفوذ زبانه‌ای از یک سامانه بارشی، در بعضی ساعات آسمانی ابری همراه با مه رفیق و در پاره‌ای نقاط غربی و شمالی استان بارش پراکنده و گاهی وزش باد مورد انتظار است. برای چهارشنبه (۲۲دی‌ماه) آسمان قسمتی ابری همراه با وزش باد و بهبود نسبی کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از پنجشنبه (۲۳دی‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی به استان افزایش ابر و از اواخر پنجشنبه (۲۳دی‌ماه) تا اوایل هفته آینده در بعضی ساعت‌ها بارش باران در بخش‌های جنوبی و مرکزی، بارش باران و برف در نواحی شمالی و بارش برف و کولاک در ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با بیشینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

آسمان تهران فردا (۲۱دی ماه) نیمه ابری تا ابری وغبارمحلی وگاهی مه رقیق و بارش پراکنده با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و چهارشنبه (۲۲ دی ماه) قسمتی ابری در صبح مه رقیق و در اواسط روز وزش باد و در نیمه شب ابری با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی