تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اطلاعیه مهم اداره هواشناسی تهران درباره تداوم آلودگی هوای پایتخت

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، تا پنج روز آینده هوای استان، صاف و در مناطق پرتردد شهری آلوده پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۱۷۳۴۶
۱۴:۳۰ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

اطلاعیه مهم اداره هواشناسی تهران

دیدارنیوز ـ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی پنج روز آینده آسمان استان تهران صاف تا نیمه‌ابری، گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

به دلیل پایداری نسبی جو در مناطق پرتردد شهری افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۱۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۸ دی ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و غبارآلود با بیشترین و کمترین دمای ۹ و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۹ دی ماه) صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۱ و ۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آلودگی هوا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی