تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سرپرست دانشگاه چمران تغییر خواهد کرد؟

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، روز گذشته در حکمی علی محمد آخوند علی را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه شهید چمران اهواز منصوب کرد.

کد خبر: ۱۱۸۴۶۳
۱۵:۰۹ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

دانشگاه چمران

دیدارنیوز: وزیر علوم در حالی سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز را منصوب کرد که برخی شائبه‌ها درباره این انتصاب از روز گذشته مطرح شده است.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، روز گذشته در حکمی علی محمد آخوند علی را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه شهید چمران اهواز منصوب کرد.

عکس حکم انتصاب آخوندعلی

سرپرست دانشگاه چمران تغییر خواهد کرد؟

این انتصاب در حالی رخ داد که برخی شائبه‌ها نسبت به سن قانونی سرپرست جدید دانشگاه شهید چمران مطرح می‌شود.

بر این اساس، طبق اطلاعات رسیده، آخوندعلی متولد ۱۰ آبان ماه سال ۱۳۳۵ بوده و، چون حدود دو ماه پیش وارد شصت و ششمین سال زندگی خود شده است، شرط سنی تعیین شده در آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است را برای ریاست دانشگاه ندارد.

بر اساس مصوبه «آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری» که در جلـسه ۶۸۴ مورخ ۸۹/۱۲/۱۰ شـورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد مورخ ۸۹/۱۱/۱۱ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب رسیده است، داشتن حداقل سن ۳۰ سال و حداکثر ۶۵ سال در زمان انتصاب از جمله شروط عمومی انتصاب روسای موسسات آموزش عالی است.

بخشی از آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی

سرپرست دانشگاه چمران تغییر خواهد کرد؟

حال سوال اینجاست که آیا وزیر علوم و افرادی که وی را به وزیرعلوم برای این انتصاب پیشنهاد دادند نسبت به این موضوع مطلع بودند یا نه و پاسخ این وزارت خانه به شائبه مطرح شده چیست.

منبع: تسنیم
برچسب ها: دانشگاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی