تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

آمار نامطلوب قم در تزریق دُز سوم واکسن کرونا + تعداد واکسیناسیون

سیامک محبی، رییس مرکز بهداشت استان قم گفت: تاکنون ۱۰۴ هزار نفر در این استان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که در مقایسه با آمار سایر استان‌ها مطلوب نیست.

کد خبر: ۱۱۸۴۵۴
۱۴:۴۱ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

آمار نامطلوب قم در تزریق دُز سوم واکسن

دیدارنیوز ـ سیامک محبی، رییس مرکز بهداشت استان قم با بیان این که ۷۳ درصد جمعیت استان دُز اول و حدود ۶۰ درصد نیز دُز دوم را دریافت کرده‌اند، بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید کرد و گفت: با توجه به این‌که انتشار سریع از ویژگی‌های سویه اومیکرون کروناست، شهروندان نباید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نادیده بگیرند.

وی تصریح کرد: این ویروس می‌تواند به‌سرعت جامعه را درگیر کند و آمار بستری‌ها و فوتی‌ها را به‌صورت چشمگیری افزایش دهد.

محبی تاکید کرد: تمام نکاتی که ماه‌های گذشته در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا توصیه شده باید توسط شهروندان رعایت شود تا سویه جدید شیوع کمتری داشته باشد.

وی با اشاره به شناسایی ۱۱ مورد امیکرون در استان، گفت: از شهروندان تقاضا داریم واکسیناسیون را جدی بگیرند و در اولین فرصت به مراکز خدمات جامع سلامت نزدیک محل زندگی مراجعه کنند.

وضعیت کرونایی قم که از ۲۳ تیرماه امسال به رنگ قرمز، از ۲۰ شهریورماه به رنگ نارنجی و از ۳۰ مهرماه به رنگ زرد درآمده بود، از روز ۵ آذرماه جاری به رنگ آبی درآمد.

شهروندان برای طرح هر گونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبر‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند به منظور تعیین زمان‌بندی و نوبت‌دهی «تزریق واکسن بیماری کووید-۱۹» برای گروه‌های سنی اعلام شده و نیز ثبت‌نام «کارت واکسن دیجیتال»، به «سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا» به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir مراجعه کنند.

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکز‌های جامع سلامت» امام حسن عسکری (ع) در شهرک امام حسن عسکری (ع)، امام خمینی (ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی (ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی