تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

با شیوع اومیکرون، سفر‌های دریایی خارجی متوقف شد

در شرایطی که سرعت گرفتن واکسیناسیون و بهبود وضعیت کرونا در کشور و جهان سفر‌های خارجی را دوباره رونق داده بود، شیوع سویه‌های جدید ویروس کرونا مانند «اومیکرون» سفر‌های دریایی خارجی را متوقف کرد.

کد خبر: ۱۱۸۴۹۸
۰۸:۵۳ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

توقف سفر‌های دریایی خارجی

دیدارنیوز ـ در ماه‌های گذشته واکسیناسیون در ایران هم مانند کشور‌های دیگر سرعت گرفت و شیوع ویروس کرونا روز به روز در همه کشور‌ها کندتر و کندتر شد. در همین راستا داشتن کارت واکسن تنها شرط خرید بلیت و انجام سفر‌های داخلی و خارجی شد.

اما به زودی ورق برگشت، شیوع سویه‌های جدید ویروس کرونا مانند اومیکرون که اتفاقا سرعت انتشار بسیار بالایی در دنیا داشت باعث شد تا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی به تدریج پررنگ‌تر شود. در همین راستا کشور‌هایی که آمار نگران کننده‌ای از انتشار این ویروس داشتند به لیست سیاه ممنوعیت‌ها اضافه شدند.

سفر‌های دریایی داخلی و خارجی هم که در ماه‌های گذشته در ایران به تدریج از سر گرفته شده و رونق پیدا کرده بود، نگرانی‌های جدید کرونایی آن‌ها را دوباره محدود کرد.

حسین عباس‌نژاد -سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی- اظهار کرد: سفر‌های دریایی خارجی در کشور در حال از سرگیری و رونق گرفتن بود و به عنوان مثال سفر‌های دریایی بندر لنگه- دوبی آغاز شده بود، اما شیوع سویه جدید ویروس کرونا به ویژه اومیکرون در جهان سبب شد تا محدودیت‌های کرونایی برای سفر‌های دریایی دوباره از سرگرفته شود.

وی افزود: در حال حاضر سفر‌های دریایی خارجی دوباره تعطیل شده و این محدودیت تنها برای ایران نیست و به دلیل بالا رفتن نگرانی‌ها بابت شیوع سویه‌های جدید ویروس کروناست.

سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: هم اکنون وزارت امور خارجه در حال رایزنی برای از سرگیری سفر‌های دریایی خارجی است و سازمان بنادر در این میان تنها وظیفه دارد که تضمین کند در حین انجام این سفر‌ها همه پروتکل‌های بهداشتی را اجرا کرده و بر صحت آن نظارت کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی