تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هنیه: اسرائیل آینده‌ای ندارد

رئیس دفتر سیاسی حماس با اعلام اینکه اسرائیل آینده‌ای در سرزمین فلسطین ندارد، گفت: فلسطین برای همیشه در قلب و ذهن ملت‌ها و امت اسلامی و عربی قرار دارد.

کد خبر: ۱۱۸۴۲۳
۱۲:۲۶ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

فلسطین اسرائیل

دیدارنیوز: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد، آزادسازی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم اسرائیل یک مسئله ملی برای این جنبش است و این رژیم در آینده فلسطین جایی نخواهد داشت.

اسماعیل هینه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که رژیم اسرائیل در سرزمین فلسطین هیچ آینده‌ای ندارد و فلسطین برای همیشه در قلب و ذهن ملت‌ها و امت اسلامی و عربی قرار دارد.

او امروز دوشنبه گفتگو با برنامه‌ای تلویزیونی در شبکه الجزیره تصریح کرد که ما باید به وطن و سرزمینی که از آن کوچانده شده‌ایم، بازگردیم.

اسماعیل هنیه گفت که مسئله اسرا برای حماس یک مسئله کاملا ملی است و این جنبش همیشه به فکر شیوه آزادی اسرای فلسطینی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شکل‌گیری حماس به فکر نحوه آزاد کردن اسرای فلسطینی بوده، گفت که مسئله اسرای فلسطینی در بند زندان‌های رژیم اسرائیل برای حماس، صرف‌نظر از وابستگی سیاسی آن ها، مسئله‌ای کاملا ملی است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: اسماعیل هنیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی