تیتر امروز

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

شورای کرج برای انتخاب شهردار باید از وزارت کشور اجازه بگیرد؟

شورای شهر کرج مخالفت وزارت کشور با مأموریت فرماندار کرج در شهرداری و شهردار شدن «سیروس شفقی» را پذیرفت.

کد خبر: ۱۱۸۴۲
۱۰:۰۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - جلسه علنی شورای شهر کرج، امروز چهارشنبه 18 مهرماه با دستور تصمیم‌گیری در مورد موافقت و یا مخالفت با نظر وزارت کشور درباره مأموریت فرماندار کرج در شهرداری این کلانشهر تشکیل شد.

شورای شهر که از اواخر فروردین امسال و با استعفای اصغر نصیری با کلاف سردرگم انتخاب شهردار مواجه بوده است؛ پس از نصیری، مجید سریزدی و محمدرضا احمدی‌نژاد، سیروس شفقی، فرماندار فعلی کرج را به عنوان گزینه مورد نظر برای شهرداری این کلانشهر برگزید اما وزارت کشور با مأموریت شفقی در شهرداری مخالفت کرد.

در نهایت امروز شورای شهر کرج با اکثریت آراء نظر وزارت کشور را پذیرفت تا برای پنجمین بار در طول 13 ماه گذشته و چهارمین بار در طول هفت ماه گذشته وارد روند انتخاب شهردار شود.

محمدحسین خلیلی اردکانی ضمن ابراز تأسف از تصمیم وزارت کشور گفت: با این مخالفت کلانشهر کرج همچنان بدون شهردار می‌ماند.

رحیم خستو نیز که انتقاد تندی نسبت به این موضوع داشت گفت: با توجه به اینکه گزینه‌های انتخابی در شورا آرای بالایی داشتند انتظار می‌رفت وزارت کشور با آن موافقت کند و به تصمیم شورای شهر کرج احترام بگذارد و کرج را با این مشکلات مواجه نکند.

خستو با اشاره به مخالفت‌های وزارت کشور تصریح کرد: آیا شورای شهر باید برای انتخاب شهردار با وزیر کشور هماهنگ کند یا اینکه باید از وزارت کشور اجازه بگیریم؟
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی