تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان

صنایع دریایی خوزستان تسهیلات فنی و اعتباری دریافت می‌کنند

امیرحسین نظری گفت: صنایع دریایی استان در جهت رونق این صنعت و کمک به فعالان این حوزه تسهیلات فنی و اعتباری سرمایه در گردش دریافت می‌کنند.

کد خبر: ۱۱۸۳۳۲
۱۴:۱۳ - ۱۹ دی ۱۴۰۰

صنایع دریایی خوزستان تسهیلات فنی و اعتباری دریافت می‌کنند

 دیدارنیوز خوزستان:رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان بیان کرد: این تسهیلات فنی و اعتباری به منظور کمک به چرخه زنجیره تولید صنایع دریایی و ساخت شناورها، در قالب سرمایه در گردش پرداخت می‌شود.

وی افزود: طرح اعطای کمک فنی و اعتباری صنایع دریایی به منظور حمایت از تعمیر شناورها در داخل همچون تعمیر موتور اصلی، سامانه ناوبری، قایق نجات، وینچ، لنگر و زنجیر، سیستم سکان و موارد دیگر مورد تایید سازمان صمت خوزستان و صندوق صنایع دریایی و در جهت راه‌اندازی شناورهای از کار افتاده و آسیب دیده اجرا می‌شود.

رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: همچنین اجرای این طرح در حمایت از ایجاد و توسعه واحدهای حایز اولویت در زنجیره تامین صنایع دریایی است.

نظری بیان کرد: اولویت‌های زنجیره تامین صنایع دریایی شامل تجهیزات مکانیکال، تجهیزات ناوبری و مخابراتی، تجهیزات رانش و عرشه، تجهیزات ایمنی و سایر موارد و تجهیزات مورد تایید سازمان صمت استان و صندوق صنایع دریایی و یا دفتر تخصصی وزارت صمت است.

رییس سازمان صمت خوزستان با بیان اینکه متقاضیان و فعالان این حوزه باید با مراجعه به سامانه بهین یاب به آدرس  behinyab.ir ثبت نام کنند ادامه داد: متقاضیان تا سقف ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش دریافت می‌کنند.

سازمان صمت خوزستان تلاش دارد تا شرایط را برای فعالیت صنایع دریایی و بازسازی شناورهای صیادی در این استان فراهم سازد.

بیش از  ۶۰۰ فروند شناور صیادی در استان خوزستان نیاز به بازسازی و نوسازی دارند. بیشتر شناورها برای تعمیر به استان بوشهر فرستاده می‌شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی