تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کدام رمزارز‌ها در ۲۰۲۲ بیشترین افزایش را دارند؟

مایک مک گلون، تحلیلگر بلومبرگ اظهار کرد: امسال بیت‌کوین موفقیت‌های بیشتری را نسبت به سهام به دست خواهد آورد.

کد خبر: ۱۱۸۳۰۱
۱۲:۲۱ - ۱۹ دی ۱۴۰۰

کدام رمزارز‌ها در ۲۰۲۲ بیشترین افزایش را دارند

دیدارنیوز ـ به نقل از کوین تلگراف، علیرغم اینکه بازار ارز‌های دیجیتال به پایین‌ترین حد خود در چند ماه گذشته رسیده است، اما ارز‌های اصلی مانند بیت‌کوین و اتریوم احتمالا در سال ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود خواهند رسید و به قیمت ۱۰۰ هزار و ۵ هزار دلار پیش خواهند رفت.

مک گلون افزود: مهمترین موضوع، فدرال رزو است، زیرا با بیشترین تورم در چهار دهه اخیر مواجه شده است و در صورت ادامه افزایش دارایی‌های ریسکی تمایل بیشتری به افزایش نرخ بهره خواهد داشت.

مک گلون همچنین پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین، اتر و استیبل کوین‌های ثابت ایالات‌متحده در سال ۲۰۲۲ برتری خود را حفظ خواهند کرد، در حالی که برخی از برندگان برتر سال ۲۰۲۱ مانند بایننس کوین و سولانا ممکن است از بین برترین‌ها خارج شوند.

زک پاندل، تحلیلگر گلدمن ساکس، رئیس استراتژی جهانی ارز خارجی اظهار کرد: بیت‌کوین طی پنج سال آینده می‌تواند ۵۰ درصد از سهم بازار ارزش را پشت سر بگذارد.

مک‌گلون گفت: دارایی‌های رمزنگاری در میان دارایی‌های پرخطر هستند، اما اولین‌ها به سرعت به دارایی ذخیره دیجیتالی جهان تبدیل خواهند شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی