تیتر امروز

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

سردار نقدی: نوار گفت‌وگوی سیدمحمد خاتمی با پادشاه عربستان موجود است

سردار محمدرضا نقدی از وجود فایل صوتی گفت‌وگو سید محمد خاتمی با پادشاه عربستان خبر داد و گفت در صورت لزوم آن را منتشر می‌کند.

کد خبر: ۱۱۸۲۲
۲۲:۰۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سردار محمد رضا نقدی با حضور در برنامه گفت‌وگو محور «رو در رو» در پاسخ به سؤالی درباره ملاقات با پادشاه سعودی و دریافت پول از وی توسط یکی از رؤسای جمهور طی سفر به عربستان در سال 1387 اظهار داشت: در انتخابات سال 1388 رابطه جدی با آل سعود وجود دارد که ایشان[آقای خاتمی] در شورای مرکزی تشکیلات خودشان درباره ارتباطش با آل سعود صحبت می‌کند، نمی‌تواند آن را انکار کند. اینکه نزد شاه آنجا رفته و توضیح داده‌ است که ما در انتخابات چه کار داریم می کنیم، چرا موسوی می آید چرا من نمی آیم. دلایلش را می گوید که وی را قانع کند. نوار این گفت‌وگو موجود است.

وی افزود: آنها که برایشان شبهه‌ای در این زمینه به وجود می‌آید،‌ از ایشان بخواهند شما که طرفدار شفاف سازی هستید و می‌گویید مسئولان باید در اتاق شیشه ای بنشینند و همه چیز شفاف باشد، شفاف بیایید توضیح دهید، شما که در آستانه انتخابات سال 1388 با پادشاه سعودی ملاقات کردید، آنجا به او چه گفتید و او چه گفت؟ بعد آن را تطبیق دهیم با آنچه در آن شورا گفته است، ببینیم آیا به مردم راست می‌گویند؟ ایشان یک شخص سیاسی حزبی بوده که در آن زمان هیچ مسئولیت امنیتی هم نداشته و نمی‌تواند بگوید من برای بستن فلان قرارداد به آنجا سفر کردم، مشروح مذاکراتش را منتشر کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی