تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نماینده وزارت ورزش: جزئیات حذف پرسپولیس و استقلال را نمی‌دانم

سینا کلهر پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس در واکنش به سوالی درباره حذف تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا، اعلام کرد که جزئیات آن را نمی‌داند و یک کمیته این موضوع را پیگیری می‌کند.

کد خبر: ۱۱۸۱۹۴
۱۳:۴۴ - ۱۸ دی ۱۴۰۰

پرسپولیس استقلال

دیدارنیوز: معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: موضوع حذف استقلال و پرسپولیس در کمیته‌ای پیگیری می‌شود و من جزئیات قضیه را نمی‌دانم.

سینا کلهر در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در پایان با توجه به اینکه مجامع سایر فدراسیون‌هایی که زمان قانونی آن‌ها فرا رسیده بود، برگزار شد این مجمع هم مطابق اساسنامه جدید برگزار شد که از نظر روال قانونی و اجرای بند‌های اساسنامه کاملاً منطبق بر قوانین بود و رئیس جدید هم انتخاب و معرفی شد.

کلهر در مورد اینکه چرا به عنوان نماینده وزارت در انتخابات شرکت نکرد، گفت: سیاست وزارتخانه در جهت حمایت از مجمع و تقویت جایگاه مجمع همان یک رای را هم تلاش کرد صرف نظر کند تا اعضای مجمع خودشان این انتخاب را انجام دهند. 

وی در مورد شائبه‌ای که پس از انتخابات فدراسیون تکواندو ایجاد شد، مبنی بر اینکه انتخاب رئیس فدراسیون باید با توجه به تعداد حاضرین در مجمع درنظر گرفته شود، نه تعداد آرای ماخوذه، تصریح کرد: اساسنامه صراحت دارد که حدنصاب براساس حاضرین خواهد بود و فارغ از اینکه رای می‌دهد یا نمی‌دهد و یا به چه کسی رای می‌دهد ملاک انتخاب تعداد حاضرین است. 

نماینده وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که اعتراض‌هایی که به انتخابات تکواندو می‌شود درست است یا خیر، تصریح کرد: درخصوص اینکه نیم رای را باید به سمت بالا گرد کنند یا به پایین محل اختلاف است و بخش حقوقی قرار است نظر خودش را اعلام کند. نتیجه نهایی را وزارت ورزش به صورت رسمی اعلام خواهد کرد. موضوعی که مشخص است این است که تعداد حاضرین معیار قرار می‌گیرد، اما اینکه نصف رای را به سمت بالا یا پایین گرد می‌کنند را بخش حقوقی باید جمع‌بندی کند.

کلهر در مورد انتخاب پولادگر به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش، گفت: این انتخاب را تبریک می‌گوییم. مشخص شدن تکلیف قهرمانی به بخش قهرمانی در آستانه بازی‌های آسیایی کمک خواهد کرد. 

وی در خصوص برگزاری انتخابات سایر فدراسیون‌ها، عنوان کرد: اصل بر این است که شرایط اساسنامه را اجرا کنیم. فدراسیون‌هایی که شرایط برگزاری انتخابات را دارند کارشان انجام خواهد شد. 

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان درمورد اختلاف وزیر ورزش با علیرضا دبیر، خاطرنشان کرد: من هم این خبر را در کانال‌های غیر رسمی دیدم. خبر اینطور بود که در جلسه‌ای غیر رسمی اتفاقاتی رخ داده که از آن اطلاع دقیقی ندارم. 

کلهر درخصوص حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: موضوع استقلال و پرسپولیس را کمیته‌ای در حال پیگیری است و اخبارش را هم آن کمیته اعلام می‌کند، چون جزئیات قضیه را من نمی‌دانم و نمی‌توانم به صورت دقیق اظهارنظر کنم.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی