تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

فیروزجا، پدیده شطرنج جهان در سال ۲۰۲۱

علیرضا فیروزجا استاد بزرگ شطرنج، که مدتی پیش ایران را ترک کرد و حالا با پرچم فرانسه در میادین بین المللی حاضر می‌شود، به عنوان پدیده شطرنج جهان در سال گذشته میلادی معرفی شد.

کد خبر: ۱۱۸۱۵۲
۱۰:۵۰ - ۱۸ دی ۱۴۰۰

علیرضا فیروزجا

دیدارنیوز: با اعلام سایت chess.com علیرضا فیروزجا به عنوان پدیده شطرنج جهان و نفر دوم برترین شطرنج باز‌های سال ۲۰۲۱ قرار گرفت.

به نقل از سایت chess.com، بعد از پایان سال ۲۰۲۱ میلادی برترین‌های شطرنج جهان معرفی شدند و علیرضا فیروزجا نیز در بخش‌های مختلف حضور دارد.

در بخش برترین شطرنج باز‌های جهان مگنوس کارلسن نروژی به عنوان برترین شناخته شد و در جای نخست قرار گرفت. علیرضا فیروزجا دوم شد و ایان نپومنیچچی در رده سوم قرار گرفت.

در بخش پدیده سال (ستار‌ه‌های آینده) علیرضا فیروزجا در رده نخست قرار گرفت و به عنوان پدیده سال انتخاب شد. در این بخش نیهال سارین دوم شد و آندره اسیپنکو در رده سوم قرار گرفت.

منبع: ایسنا
برچسب ها: شطرنج
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی