تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

سردار سلیمانی خود را برای مردم فدا کرد

غلامرضا شریعتی با تمجید از شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم خود را برای مردم فدا می‌کرد. همواره حاج قاسم می‌گفت من یک سرباز هستم. زمانی که به ایشان پیشنهاد می‌شد در جایگاه‌هایی نظیر ریاست جمهوری حضور یابد، ایشان می‌گفت سرباز نباید پست خود را ترک کند.

کد خبر: ۱۱۸۱۳۶
۰۹:۴۳ - ۱۸ دی ۱۴۰۰

غلامرضا شریعتی

دیدارنیوز: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روحیه از خودگذشتی حاج قاسم و عبور از خود برای مردم سبب شد تا سردار دل‌ها شود.

غلامرضا شریعتی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: حاج قاسم نمونه مجسم یک انسان مسلمان و مومن است. هر آنچه که معصومان و قرآن کریم در وصف مومنان بیان کردند، حاج قاسم به صورت کمال و تمام دارا بود. حاج قاسم تقواپیشه بود و بر اساس فرمایش معصوم افراد تقواپیشه مورد محبت و ارزش قرار می‌گیرند. بر همین اساس در مراسم بدرقه حاج قاسم دیدیم که همه کشور از افراد انقلابی و غیرانقلابی و آن‌هایی که مقید به ارزش‌های دینی هستند و افرادی که مقید به ارزش‌های دینی نیستند حضور یافتند.

وی در ادامه اظهار کرد: از ویژگی‌های دیگر حاج قاسم خود را ندیدن و دیگران را دیدن است. حاج قاسم خود را برای مردم فدا می‌کرد. همواره حاج قاسم می‌گفت من یک سرباز هستم. زمانی که به ایشان پیشنهاد می‌شد در جایگاه‌هایی نظیر ریاست جمهوری حضور یابد، ایشان می‌گفت سرباز نباید پست خود را ترک کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این نوع نگرش و تفکر باعث شد تا حاج قاسم سردار دل‌ها شود. بنده از نزدیک با ایشان خاطره ندارم، اما از آنجا که ایشان سالانه در مجمع فرماندهان سپاه حضور می‌یافتند و بنده نیز نقش کوچکی در این جمع داشتم، به یاد دارم زمانی که حاج قاسم در جلسات حضور می‌یافت وزن جلسات سپاه چند برابر می‌شد.

وی در ادامه تاکید کرد: حاج قاسم در جمع بیش از چند هزار فرمانده سپاه آنقدر ارزشمند بود که سالن با آن همه عظمت، همه با دقت گوش به فرمایش‌های حاج قاسم می‌دادند. حاج قاسم فرماندهی بود که در دل همه عناصر سپاه و بسیج و مردم جا داشت. ملت ایران راه شهید سلیمانی را گم نخواهند کرد و این مسیر ادامه دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی