تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

خلاف آشکار رئیس سامان صداوسیما برای زیرپا گذاشتن قانون منع بکارگیری از بازنشستگان

عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صداوسیما با هدف اجرا نکردن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان با برخی مقامات عالی‌رتبه کشور مکاتبه کرد.

کد خبر: ۱۱۸۰۵
۱۶:۱۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عبدالعلی علی‌عسگری در نامه خود خواستار معاف شدن چندتن از معاونان خود و روسای شبکه‌ها از قانون مزبور شده اما با این تقاضا مخالفت گردیده است.

گفته می‌شود عدم موافقت با این درخواست، رئیس صداوسیما را با مشکلاتی برای تعیین جایگزین مواجه کرده است.

مجید آخوندی معاون سیاسی، مرتضی میرباقری معاون سیما، علی‌اصغر پورمحمدی و رضا پورحسین قائم‌مقام‌های معاون سیما، علی دارابی معاون امور استان‌ها، محمدرضا جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو، عبدالرضا بوالی مدیر شبکه خبر، مهرداد سیدمهدی مدیر خبرگزاری صداوسیما، اردشیر زابلی‌زاده مدیر شبکه ایران‌کالا و عباس مهدوی‌مهر مدیرکل بازرگانی، اعضای لیستی هستند که رئیس صداوسیما برای جلوگیری از بازنشستگی آن‌ها در تلاش است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی : ۸
غیر قابل انتشار : ۰
سیدمحمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
4
آقای رییس صداوسیما
مگر توی این کشور قحط الرجال شده که بعنوان مثال جایگزینی برای عباس مهدوی مهر که مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد(در حین کار)دارن پیدا نمیشود؟؟واقعا این همه نخبه در رشته های بازرگانی و تبلیغات داریم چرا فقط ایشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سیدمحمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
2
فعلا که این آقایون بازنشته راحت دارن کار میکنن من خودم امروز که 30آبان هستش آقای عباس مهدوی مهر رو داخل دفتر مدیریتش دیدم و ظاهرا قانون برای ایشون اهمیتی نداره.
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
4
ظاهرا و عملا قانون منع بکارگیری بازنشستگان در صدا و سیما اجرا نمیشود چون امروز18دی97 هست و مدیر کل بازرگانی صدا و سیما جناب آقای عباس مهدوی مهرکه چهار سال پیش بازنشسته شده اند کماکان به صندلی مدیرکلی تکیه زده اند البته ایشان نه جانباز هستند و نه آزاده و نه خانواده شهیدو نه مدرک تحصیلی خاصی دارن و تنها حین خدمت موفق به اخذ لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد شده اند.امیدوارم ریس صدا و سیما و معاونین و خود ایشان هم به قانون احترام بگذارند تا انشاا...با حضور جوانان و نخبگان شاهد عملکرد جدید وبهتری در این سازمان باشیم.البته تعداد افراد بازنشسته ای که در این سازمان کماکان مشغول مدیریت هستند در حال حاضر خیلی زیاد هست و متاسفانه قانون در این سازمان اجرایی نشده است.
سیدمحمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
3
با اینکه رهبری با درخواست ادامه فعالیت مدیرکل بازرگانی که بیش از 4ساله که بازنشسته هست مخالفت کردند و ایشون نه جانباز و نه فرزند شهید و نه ایثارگرهستند ولی کماکان بعنوان مدیرکل بازرگانی هر روز صبح میاد و اعلام کرده هیچکس نمیتونه مانع کار من بشه!!!خیلی زیاد به خدمت کردن هم گاهی مشکوک میزنه ...والا...
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
2
مجید آخوندی معاونت سیاسی، عباس مهدوی مهر مدیر کل بازرگانی، مجید ستوده نیا مدیر عامل باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا بوالی مدیر شبکه خبر، سید مهرداد سید مهدی رییس خبرگزاری صدا و سیما و ایرج سبقتی قائم مقام معاونت سیاسی سازمان شش مدیری هستند که از ۲۶ آبان حضورشان در سازمان صدا و سیما خلاف قانون و جرم می‌باشد
سیدمحمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
برای این افراد که جرم و قانون معنی نداره داره 22بهمن 97میشه ولی همشون با اینکه بازنشسته هستن اعلام کردن که هیچ قانونی نمیتونه ما رو از سمت و پستمون کنار بزاره.البته راست هم میگن ظاهرا بخصوص آقای عباس مهدوی مهر که مدیرکل بازرگانی صدا و سیما هستن.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
0
1
ایشون شرکت تبلیغاتی دارن شخصا که بهترین قرارداد ها را خودشون میبندند و از رانت زیادی برخوردار هستند برای این که این جایگاهو از دست ندهند برادرشون معرفی کردند بجای خودشون که موافقت نشد .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی