تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

درخواست مطهری از دادستانی برای مجازات عاملان پیامک تهدید به نمایندگان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از دادستان کل کشور خواست دستور رسیدگی، تحقیق و کشف عاملان ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برای نمایندگان در جریان بررسی لایحه CFT را صادر کند.

کد خبر: ۱۱۸۰۱
۱۵:۲۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - در نامه علی مطهری به حجت‌الاسلام منتظری که در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است:

«جناب حجت‌الاسلام آقای منتظری دامت برکاتة

دادستان محترم کل کشور

با اهدای سلام و آرزوی توفیق بیشتر، همانطور که مستحضر هستید برای ممانعت از تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در مجلس، پیامک‌های متعددی برای نمایندگان محترم ارسال شد و هنوز ادامه دارد. این پیامک‌ها شامل تهدید، توهین و دشنام فراوان بوده است که تبعا آرامش روانی آنها را برهم می‌زند. نظر به درخواست تعدادی از نمایندگان که به این جانب مراجعه کرده‌اند و به طور کلی وظیفه ذاتی دادستان کل به عنوان مدعی العموم، مستدعی است دستور رسیدگی و تقسیم و کشف عاملان این اقدام و سپس معرفی و تعیین مجازات مقتضی برای آنها را صادر فرمایید. قبلا از حسن توجه آن مقام محترم سپاسگزارم.

با تقدیم احترام علی مطهری»
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی