تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تقویت کادرفنی عراق پیش از جدال حساس با ایران

تیم ملی فوتبال عراق قبل از بازی مرگ و زندگی با تیم ملی فوتبال کشورمان کادرفنی خود را تقویت کرد تا با آمادگی بیشتر راهی تهران و دیدار با ایران شود. عراقی‌ها پس از کسب نتایج ضعیف، برای صعود به مرحله پلی‌آف جام جهانی قطر تلاش می‌کنند.

کد خبر: ۱۱۷۹۲۳
۰۹:۴۲ - ۱۵ دی ۱۴۰۰
تیم ملی ایران جام جهانی قطر

دیدارنیوز: فدراسیون فوتبال عراق قبل از رویارویی حساس با ایران دو مربی داخلی را به کادر فنی تیم اضافه کرد.

به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال عراق در دیدار بعدی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف ایران خواهد رفت. فدراسیون فوتبال عراق قبل از این بازی حساس احمد صلاح و رزاق فرحان دو مربی داخلی را به پترویچ پیشنهاد داد تا به عنوان دستیار از آن‌ها استفاده کند.

پترویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عراق با اضافه شدن این دو مربی موافقت کرد و به این ترتیب آن‌ها در بازی برابر ایران روی نیمکت خواهند نشست.

قرار است تیم ملی فوتبال عراق روز هفدهم ژانویه جاری در بغداد اردوی آمادگی خود را برگزار کند تا آماده رویارویی حساس با ایران شود.

این بازی درحالی برگزار می‌شود که ایران با ۱۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و عراق با ۴ امتیاز در رده پنجم است و برای حضور در پلی آف جام جهانی قطر با تیم‌های امارات و لبنان رقابت می‌کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تیم ملی عراق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی