تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

توضیحات وزیر بهداشت درباره تزریق ۵ میلیون دز واکسن در اوایل کار دولت سابق

صبح امروز خبری به نقل از وزیر بهداشت مبنی بر تزریق ۵ میلیون دُز واکسن در اوایل کار دولت سابق، مخابره شد که در این خصوص ارائه برخی توضیحات ضروری است.

کد خبر: ۱۱۷۸۶۴
۱۳:۴۱ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

توضیحات وزیر بهداشت درباره تزریق ۵ میلیون دز واکسن

دیدارنیوز ـ در توضیحات وزارت بهداشت درباره خبر مربوطه آمده است: «در کشور تا پایان خردادماه که انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد، در مجموع حدود ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دُز واکسن به روش‌های مختلف از جمله اهدایی، خرید مستقیم و خرید از ساز و کار کوواکس در کشور تامین و حدود ۵ میلیون دُز واکسن در سراسر کشور تزریق شده بود که البته در تیرماه و مردادماه، روند تامین و تزریق واکسن، بهبود پیدا کرد.

همگان اذعان دارند که دولت سیزدهم از روز اول استقرار با جدیت تمام در تمام ارکان دولتی و غیردولتی، نسبت به تامین حداکثری و تزریق گسترده واکسن کرونا اقدام کرد و واکسیناسیون گسترده را که آنهم با مشارکت همگانی مردم و حاکمیت انجام شد، برای همه ایرانیان ملموس است و امروز نیز مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور از مرز ۱۲۰ میلیون دُز گذشت که این حاصل یک کار جمعی و ملی بوده است.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان امروز خود به برخی بهانه جویی‌ها برای تامین واکسن کرونا در دولت سابق اشاره کرد. این سخنان متناظر به برخی بهانه جویی‌های قدیمی که عنوان شده بود "در مورد انتقال پول بنابر قوانین تحریم و قواعد FATF چندین مرحله انتقال پول با مشکل مواجه شد و با موانعی روبه‌رو بودیم؛ به‌طور کلی نپیوستن به FATF آثار خود را نشان خواهد داد؟! "

در حال حاضر و باتوجه به شناسایی و قدرت سرایت بالای ویروس جهش یافته اُمیکرون، انتظار می‌رود که بجای پرداختن به مسائل حاشیه ای، نسبت به تشویق مردم برای تشدید رعایت پروتکل‌ها و نیز تزریق دُز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.»

برچسب ها: وزارت بهداشت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی