تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

نوروزی: وزارت بهداشت هنوز نامه رسمی برای حضور هواداران در ورزشگاه را ابلاغ نکرده است

در حالی که شایعات زیادی درباره حضور یا عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال ایران وجود دارد، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد هنوز ابلاغیه‌ای برای حضور هواداران از سوی وزارت بهداشت دریافت نکرده‌اند.

کد خبر: ۱۱۷۸۴۱
۱۲:۰۵ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

وزارت بهداشت تماشاگران

دیدارنیوز: رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: وزارت بهداشت هنوز نامه رسمی برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها را به ما ابلاغ نکرده است.

غلامرضا نوروزی در خصوص نامه‌ای که دیروز مبنی بر اینکه از بازی بعد ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه ها، تماشاگران می‌توانند حضور داشته باشند، اظهار داشت: در خصوص این موضوع ما ۲، ۳ ماه قبل با وزارت بهداشت مکاتبه کردیم و پروتکل‌هایی که نیاز بود را به آن‌ها ارائه دادیم. وزارت بهداشت هم تایید کرد و برای ستاد ملی مبارزه باکرونا فرستاد، ما هم منتظر بودیم تا جوابش اعلام شود. 

وی افزود: بنا به دلایلی فکر می‌کنم ستاد ملی مبارزه با کرونا ترسید که ویروس کرونا دوباره اوج بگیرد، این اتفاق نیفتاد، ولی چند وقت قبل برای رئیس باشگاه‌ها نامه فرستاد و پروتکلی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ارسال شد که مربوط به آن‌ها و ارباب رجوع به باشگاه‌ها بود. من هم دیروز شنیدم از طریق شورای تأمین اعلام شده که از هفته بعد رقابت‌های لیگ برتر می‌توانیم شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم، ولی تا الان هیچ نامه رسمی از سوی وزارت بهداشت برای ما ارسال نشده است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی عنوان کرد: وزارت بهداشت به ما اعلام خواهد کرد و ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشیم. حضور هواداران در استادیوم‌ها بسته به نوع مسابقه و فضای باز یا بسته بودن آن دارد که با توجه به این موضوعات و با جمع‌بندی که شکل گرفت تصمیم گرفتیم هر زمان که ستاد ملی مبارزه با کرونا با ما موافقت کرد ۳۰ درصد ورزشگاه‌ها را به تماشاگران اختصاص دهیم. پرسنل باشگاه‌ها باید واکسینه شده باشند و در غیر این صورت نمی‌توانند خدمات خود را ارائه کنند و افرادی هم که به باشگاه‌ها مراجعه می‌کنند باید کارت واکسیناسیون داشته باشند.

نوروزی ادامه داد: اومیکرون نسبت به نوع قبلی ویروس کرونا قدرت سرایت بالایی دارد، ولی شدت علائمش نسبت به نوع قبلی پایین‌تر است و مرگ و میر کمتری دارد. در صورت ابتلا شدن به اومیکرون با استراحت و رعایت موارد بهداشتی می‌شود آن را درمان کرد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی