تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

شروع به کار کارگروه بیماری‌های غیرواگیر در ماهشهر

  مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر یکی از اهداف شروع به کار کارگروه بیماری‌های غیرواگیر را پیشگیری از مرگ‌های زودرس عنوان کرد.

کد خبر: ۱۱۷۸۰۶
۲۰:۴۹ - ۱۳ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: محمد شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر ضمن دعوت مجدد از عموم شهروندان فهیم شهرستان بندر ماهشهر جهت دریافت واکسن‌های نوبت اول و دوم کووید ۱۹ به خصوص دز سوم اظهار داشت: از عموم شهروندان فهیم خواهشمندیم هنگام شرکت در آیین عزاداری ایام فاطمیه کلیه پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

وی یکی از اهداف شروع به کار کارگروه بیماری‌های غیرواگیر را پیشگیری از مرگ‌های زودرس عنوان کرد.

عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ماهشهر ضمن تقدیر از شهرداری بندر ماهشهر جهت راه اندازی نقاهتگاه حیوانات بلاصاحب با اعلام مهلت دو ماهه به شهرداری‌های چمران و بندر امام خمینی ره تاکید کرد: چنانچه شهرداری‌ها به تعهدات خود عمل نکنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اهمیت و لزوم فعالیت کارگروه بیماری‌های غیر واگیر در سطح شهرستان اظهار داشت: کلیه ادارات عضو این کارگروه باید طبق شرح وظایف تعریف شده با جدیت در راستای تحقق اهداف این کارگروه حضور فعال داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی