تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

افزایش مبتلایان به یک بیماری مرموز در کانادا

یکی از مقامات بهداشتی استان "نیوبرانزویک" در کانادا از شناسایی موارد بیشتری از ابتلا به یک بیماری عصبی و مرموز در این استان خبر داد.

کد خبر: ۱۱۷۷۸۲
۱۵:۳۳ - ۱۳ دی ۱۴۰۰

مبتلایان به یک بیماری مرموز در کانادا

دیدارنیوز ـ این وضعیت در استان نیوبرانزویک واقع در سواحل اقیانوس اطلس کانادا، بیش از دو سال است که توسط محققان و پزشکان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته با این حال تاکنون هیچ درک درستی در مورد علت بروز این بیماری وجود ندارد.

بر اساس گزارش ها، علائم این بیماری شامل مشکلات حافظه، اسپاسم عضلانی، کاهش شدید وزن، درد اندام و توهم است.

بر اساس آمار‌های رسمی منتشر شده توسط یکی از مقامات بهداشتی نیوبرانزویک، تاکنون ۴۸ تن به این بیماری مبتلا شده و ۹ تن نیز جان خود را بر اثر ابتلا به آن از دست داده‌اند.

این بیماری زنان و مردان را به طور مساوی تحت تأثیر قرار می‌دهد و اکثر بیماران مبتلا به آن در بازه سنی ۱۸ تا ۸۵ سال هستند.

یک مطالعه اپیدمیولوژیک توسط دپارتمان بهداشت نیوبرانزویک هرگونه ابتلا به این بیماری به دلیل غذا و تاثیرات محیطی را رد کرد.

با این حال داده‌های مطالعه‌ای انجام شده توسط محققان کانادایی نشان داد افرادی که بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند به دلیل تشخیص‌های اشتباه آن به عنوان بیماری‌های دیگری از جمله آلزایمر یا سرطان بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی