تیتر امروز

سنجش ادعای حکومت دینی بر اساس وظیفه اصلی دین/ نقش بنیادین پذیرش و رای موافق مردم در تشکیل حکومت و تعیین حاکم/  امر حکمرانی امری عقلایی و خارج از شریعت است
در سومین برنامه دیدار اندیشه با محمد هرندی، استاد دانشگاه، محقق و دین‌پژوه مطرح شد:

سنجش ادعای حکومت دینی بر اساس وظیفه اصلی دین/ نقش بنیادین پذیرش و رای موافق مردم در تشکیل حکومت و تعیین حاکم/ امر حکمرانی امری عقلایی و خارج از شریعت است

سومین برنامه دیدار اندیشه با محمد هرندی استاد دانشگاه، محقق و دین پژوه بود؛ این گفت و گوی جذاب را بخوانید و ببینید.

افزایش سرانه مصرف آب با شبکه‌های آبرسانی فرسوده

فرماندار باغملک گفت: شبکه‌های آبرسانی فرسوده موجب شده تا سرانه مصرف آب در شهرستان افزایش پیدا کند.

کد خبر: ۱۱۷۶۴۵
۰۸:۳۰ - ۱۲ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: فرج الهی فرماندار باغملک گفت: باغملک با مشکلات جدی آب روبرو است شبکه‌های قدیمی و فرسوده‌ای در سطح شهرستان داریم که هیچ شهری از این گونه شبکه‌ها استفاده نمی‌کند، شبکه‌های فرسوده موجب شده تا سرانه مصرف آب در شهرستان افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: در خصوص مشکلات آبی نیازمند همکاری مردم هستیم به عنوان مثال پروژه‌های آبرسانی در دستور کار است و برخی اجازه عبور لوله‌ها را از زمین کشاورزی خود نمی‌دهند. مطمئنا با این شرایط توسعه و پیشرفت شهرستان سخت می‌شود.

فرج الهی تصریح کرد: در بحث پرداخت حقوق کارکنان آبفا مشکلاتی وجود داردپیگیر تسهیلات از بانک ملی بر اساس توافق قبلی هستیم تا انشالله بتوانیم علاوه بر هشت ماه حقوق معوقه که پرداخت شد بقیه مطالبات آن‌ها رانیز پرداخت کنیم مطمئنا نیرویی که چندین ماه حقوق خود را دریافت نکرده انگیزه‌ای برای فعالیت نخواهد داشت.

فرماندار باغملک گفت: در بحث بیکاری باید برنامه ریزی کرد البته برنامه ریزی مقدمه‌ای دارد و مقدمه‌ی آن آمار بیکاران هست، رئیس اداره کار باید آماری از بیکاران شهرستان به ما بدهد تا طبق این آمار و ارقام بتوان برنامه ریزی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی