تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کرونا محدودیت سنی ندارد

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک،گفت: کرونا محدودیت سنی ندارد و لازم است همه به پروتکل های بهداشتی عمل کنیم.

کد خبر: ۱۱۷۵۵۱
۲۱:۱۸ - ۱۰ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: فریدون کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: باتوجه به اینکه کرونا محدودیت سنی نداشته و هیچ یک از گروه‌های جامعه در برابر آن مصونیت ندارند.

وی افزود: ضرورت دارد تمام شهروندان شیوه نامه‌های کرونا را بیش از پیش رعایت کنند چرا که ناقل‌های پنهان کرونا به علت شروع فصل سرما و قرارگرفتن در فضای بسته و همچنین سرعت بسیار بالای سرایت امیکرون، می‌توانند تمام اعضای خانواده را گرفتار این ویروس مرگ بار کنند.

کاظمی ادامه داد: کرونا تاکنون بیش از یک هزار تغییر ژنی داشته که به همین دلیل به ویروس هزار چهره نام گرفته است و فقط در صورت بالابردن ایمنی بدن از طریق واکسیناسیون می‌توان از گرفتارشدن و مرگ ناشی از سویه‌های خطرناک این ویروس در امان ماند.

این مقام مسئول به شهروندان تاکید کرد با توجه به اینکه دوز سوم واکسن ایمنی خوبی را در مقابل امیکرون ایجاد می‌کند، شهروندان برای ایمن ماندن از این جهش جدید هرچه سریع‌تر دوز سوم خود را دریافت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی