تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

تهیه و توزیع جو میان عشایر خوزستان

سرپرست اداره کل امور عشایر خوزستان از اختصاص ۲۵۰۰ تن جو به عشایر استان خبر داد.

کد خبر: ۱۱۷۵۴۷
۱۸:۱۴ - ۱۰ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: جلسه بررسی سهمیه و توزیع جو عشایر استان با حضور معاونت امور دام استان و معاونت اداره کل پشتیبانی امور دام در دفتر مدیرکل امورعشایر استان خوزستان برگذار شد.

سیداسکندر موسوی زاده سرپرست اداره کل امورعشایر استان خوزستان، دراین خصوص گفت: با توجه به خشکسالی‌های سالجاری و نیاز مبرم عشایر به علوفه، این جلسه با هدف بررسی مشکلات عشایر در زمینه علوفه برگذار و برای تامین آن تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ گردید.

وی گفت: از ابتدای دی ماه، طرحی برای حفظ دام مولد عشایر به مرحله اجرادرامد که درپارت اول آن، بیش از ۴۵۰۰ تن جو دولتی بین عشایر توزیع شد و در جلسه امروز نیز مقرر شد ضمن نظارت دقیق بر نهاده‌های توزیع شده قبلی، ۲۵۰۰ تن دیگر نیز در قالب پارت دوم طرح دام مولد به عشایر خوزستان اختصاص داده شود.

موسوی زاده ادامه داد: همچنین در این جلسه مقرر شد از سهمیه نهاده‌های دامی دیماه معاونت امور دام نیز سهم خوبی به عشایر استان اختصاص داده شود.

سرپرست اداره کل امور عشایر خوزستان کمبود علوفه را بزرگترین مشکل عشایر در سال جاری دانسته و اظهار امیدواری کرد با اختصاص این سهمیه ها، عشایر بتوانند به سلامت از تنگنای خشکسالی و کمبود علوفه عبور نمایند.

جمعیت عشایر استان خوزستان بیش از ۳۹۵۰۰ خانواراست که با دارابودن ۳ میلیون راس دام مولد، بیش از ۲۵ درصد گوشت قرمز استان را تولید و نقش بزرگی در امنیت غذایی خوزستان ایفا میکنند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی