تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: دیدار روحانی و رهبری کاری نبود

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با بیان اینکه حسن روحانی برای دیدار با رهبر انقلاب پیگیری‌های مکرری داشت، یادآورشد: دیدار دولتمردان سابق با رهبر انقلاب یک امر مسبوق به سابقه‌ای است.

کد خبر: ۱۱۷۴۷۸
۱۶:۲۷ - ۰۸ دی ۱۴۰۰

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: دیدار روحانی و رهبری کاری نبود

دیدارنیوز ـ مهدی فضائلی، پیرامون دیدار اخیر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق کشورمان با رهبر انقلاب، گفت: «رهبر انقلاب همواره دیدار‌های متنوع و متعددی با افراد داشته و دارند. بعضی از این دیدارها، دیدار‌های کاری با دولتمردان و فرماندهان نظامی کشور در دوره مسئولیت‌شان است و برخی دیگر از دیدار‌ها با دولتمردان سابق یا حتی غیردولتمردان انجام می‌شود. به جز ایام شیوع کرونا، دیدار‌های رهبر انقلاب با افراد مختلف با شئون، سلایق و جایگاه‌های مختلف همواره ادامه داشته است. بنابراین، دیدار دولتمردان سابق با رهبر انقلاب یک امر مسبوق به سابقه‌ای است و بحث جدیدی نیست.

نکته دیگر این است که این دیدار به درخواست آقای روحانی و با پیگیری‌های مکرر او انجام شد که البته جنبه کاری هم نداشت و به عبارتی نوعی تجدید دیدار بود. بحث‌هایی که در این دیدار مطرح شده، بحث‌های روز نبودند و در مجموع می‌توان گفت دیداری معمولی بوده است.»

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی