تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
دبیر شورای سلامت اهواز:

فعلا آسترازنکا تنها برای نوبت دومی‌ها تزریق می‌شود

دکتر مهران احمدی بلوطکی، دبیر شورای سلامت اهواز از کمبود واکسن آسترازنکا خبر داد و گفت: فعلا واکسن آسترازنکا تنها برای نوبت دومی‌ها تزریق می‌شود.

کد خبر: ۱۱۷۴۷۵
۱۶:۱۵ - ۰۸ دی ۱۴۰۰

آسترازنکا برای نوبت دومی‌ها تزریق می‌شود

دیدارنیوز ـ دکتر مهران احمدی بلوطکی، دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به کمبود واکسن آسترازنکا در مراکز واکسیناسیون اظهار کرد: با توجه به موجودی کم واکسن آسترازنکا، در حال حاضر واکسن آسترازنکا تنها برای نوبت دومی‌ها تزریق می‌شود یعنی این واکسن برای افرادی که مرحله اول از این واکسن دریافت کرده‌اند، تزریق می‌شود.

وی افزود: قرار است در روز‌های آینده محموله واکسن آسترازنکا برای تکمیل واکسیناسیون نوبت دومی‌ها به دست‌مان برسد که اگر میزان آن بیش از نیاز دوز دومی‌ها بود، برای مرحله سوم افراد نیز تزریق می‌شود، اما فعلا اولویت با دوز دومی‌ها است.

دبیر شورای سلامت اهواز بیان کرد: در حال حاضر مرکز مجموعه فرهنگی ورزشی بانک صادرات در کوی مجاهد، مجموعه ورزشی هلال جنب سینما هلال، ساختمان قدیم بانک ملی در خیابان ۲۴ متری (آزادگان) و مجتمع ورزشی شهید تندگویان در فلکه نخل واکسن آسترازنکا دارند و افراد می‌توانند برای دریافت واکسن نوبت دوم به این مراکز مراجعه کنند.

وی با اشاره به موجودی کافی واکسن، گفت: مردم می‌توانند برای دریافت دوز سوم از واکسن‌های سینوفارم، برکت یا پاستوکووک پلاس استفاده کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی