تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت خبر داد

آغاز ثبت نام وام دستیاری و ph.d

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام وام دستیاری و ph.d در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، خبر داد و گفت: شیوه نامه اعطای وام به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد و از ماه بعد دانشجویان معرفی شده می‌توانند برای دریافت وام اقدام کنند.

کد خبر: ۱۱۷۴۴۹
۱۲:۱۲ - ۰۸ دی ۱۴۰۰

ثبت نام وام دستیاری و ph.d

دیدارنیوز ـ دکتر بهروز رحیمی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان نسبت به دانشجویان دستیاری و phd احساس مسئولیت می‌کند و همواره درصدد فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تحقق بستر‌های رفاهی برای این عزیزان است و بر هیچ کسی بوشیده نیست که این دانشجویان از زمان شروع بیماری همه گیر کووید ۱۹ در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس در حال ارائه خدمات و کمک رسانی به هموطنان خود هستند و بار سنگینی از درمان کشور را به دوش می‌کشند.

وی ادامه داد: سال گذشته بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک مهر و تفاهم نامه‌ای که در همین راستا امضا شد، به بیش از ۱۰ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی وام قرض الحسنه به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال اعطاء شد که خوشبختانه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این مبلغ به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است و تعداد بیشتری از دانشجویان می‌توانند این وام را دریافت کنند.

رحیمی خاطر نشان کرد: به دانشجویانی که از سوی صندوق به بانک عامل معرفی می‌شوند، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه با سود ۴ درصد، به صورت یکجا داده خواهد شد که بازپرداخت آن بعد از تنفس هشت ماهه، در اقساطی ۳۴ تا ۳۶ ماهه خواهد بود.

به گفته وی، عملیات اجرایی و شیوه نامه وام دستیاری دوشنبه ۶ دی ماه به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد که در این شیوه نامه، شرایط گیرندگان این وام مشخص شده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تاکید کرد: دانشگاه‌ها تا تاریخ ۲۷ دی ۱۴۰۰ فرصت دارند بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغی دانشجویان را ثبت نام و اسامی متقاضیان خود را به صندوق رفاه دانشجویان اعلام کنند. ثبت نام اولیه و افتتاح حساب برای دریافت این وام به صورت الکترونیکی است و نیازی نیست دانشجویان به بانک مراجعه کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: دانشجویان متقاضی، مراحل افتتاح حساب و ثبت نام را می‌توانند از طریق موبایل بانک و اینترنت بانک انجام دهند. حضور آن‌ها تنها برای ارائه و تکمیل مدارک و مباحث مربوط به ضامن است که دانشجو باید یکبار به بانک مراجعه کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی