تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

آمادگی برای بارندگی های پیش رو

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: تمام ادارات، دستگاه‌ها و مردم شهرستان برای موج جدید بارندگی‌ها و آب‌گرفتگی‌های احتمالی آمادگی کامل داشته باشند.

کد خبر: ۱۱۷۴۰۴
۲۱:۴۶ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: تمام ادارات، دستگاه‌ها و مردم شهرستان برای موج جدید بارندگی‌ها آمادگی کامل داشته باشند و هیچ مدیری تا اطلاع ثانوی حق خروج از شهرستان را ندارد.

وی با اشاره به آغاز موج جدید بارندگی‌ها، بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در راستای مدیریت بحران‌های احتمالی تاکید کرد.

بندری افزود: موج جدید بارندگی‌ها از بامداد چهارشنبه آغاز می‌شود و با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی هواشناسی، احتمال آب‌گرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد، بنابراین همه باید برای بحران احتمالی پیش رو از آمادگی لازم برخوردار باشند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر همچنین با تأکید بر لزوم اجرای مصوبات شورای مدیریت بحران شهرستان، گفت: باید مصوبات ستاد بحران شهرستان به صورت کامل اجرایی شود و همه دستگاه‌های عضو نیز تمام اقداماتشان را به دبیر ستاد ارائه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی