تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

شناسایی و حمایت دانش آموزان مستعد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز بر شناسایی و حمایت دانش آموزان مستعد و نیازمند خدمات آموزشی در مناطق محروم تاکید کرد.

کد خبر: ۱۱۷۴۰۲
۲۱:۲۳ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز  گفت: اولین قدم برای برنامه ریزی درسی موفق، تعیین هدف و تناسب برنامه با هدف مورد نظر می‌باشد.

وی بر اهمیت همکاری در زمینه عملکردی و تعامل آموزشگاه ها‌ی علمی آزاد با مدارس جهت شناسایی و حمایت دانش آموزان مستعد و نیازمند خدمات آموزشی در مناطق محروم تاکید کرد.

معتوکی در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در ارتقاء میانگین نمرات نهایی و کنکور ۱۴۰۰ جایگاه ویژه‌ای در سطح استان دارد، افزود: با کوشش، همراهی و همکاری دانش آموزان، اولیاء، معلمان، مدیران، همکاران حوزه ستادی و آموزشگاه‌های علمی آزاد نسبت به حفظ و ارتقاء جایگاه کنونی این ناحیه تلاش خواهیم کرد.

سعید خوش اخلاق معاون آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز، با ارائه آمار به تجزیه و تحلیل میانگین نمرات نهایی پایه دوازدهم و کنکور ۱۴۰۰ پرداخت و بر همکاری و تعامل آموزشگاه‌های علمی آزاد در ارتقای کیفی و کمی کنکور ۱۴۰۱ تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی