تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

اراضی ملی در منطقه زیدون شهرسان بهبهان تصرف نشده است.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: اراضی ملی در منطقه زیدون شهرسان بهبهان تصرف نشده، اما بررسی‌ها حاکی از آن بود که عملیات خاکبرداری به میزان دو هکتار و به عمق سه متر بدون اخذ مجوز از مبادی ذی ربط انجام شده است.

کد خبر: ۱۱۷۳۷۵
۱۶:۲۸ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

اراضی ملی در منطقه زیدون شهرسان بهبهان تصرف نشده است.

 دیدارنیوز خوزستان:حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تخریب درختان و تصرف اراضی ملی و تخریب آن در منطقه زیدون شهرسان بهبهان، گفت: در راستای پخش این کلیپ در فضای مجازی، کارشناسان منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و زیست به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که اقدامات انجام شده در اراضی ملی نبوده و در مستثنیات اشخاص است ضمن آنکه قلع و قمع درختی نیز صورت نگرفته است.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان بیان داشت: بررسی‌ها حاکی از آن بود که عملیات خاکبرداری به میزان دو هکتار و به عمق سه متر بدون اخذ مجوز از مبادی ذی ربط انجام شده است که این امر از مصادیق تغییر کاربری بوده و پرونده قضایی آن نیز تشکیل و درحال رسیدگی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی