تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

قدردانی مدیرکل روابط عمومی توانیر از روابط عمومی برق منطقه ای خوزستان

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر از مجموعه روابط عمومی برق منطقه ای خوزستان به دلیل اطلاع رسانی مطلوب و مستند سازی پروژه های انتقال و فوق توزیع این شرکت، قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۱۷۳۶۴
۱۵:۴۱ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

قدردانی مدیرکل روابط عمومی توانیر از روابط عمومی برق منطقه ای خوزستان

دیدارنیوز خوزستان: ابوذر صالحی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر با ارسال تقدیرنامه ای از تلاش های روابط عمومی این شرکت در اطلاع رسانی مناسب و مطلوب پروژه ها به ویژه تهیه کلیپ توسعه پست برق آبرسانی "ام الدبس" قدردانی کرد.

در تقدیرنامه اهدایی به محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان آمده است:

بدینوسیله از مساعدت های جنابعالی و مساعی همکاران آن شرکت به ویژه دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان در زمینه تلاش در اطلاع رسانی مطلوب و مستندسازی پروژه های بخش فوق توزیع و انتقال صنعت برق آن استان به خصوص تهیه کلیپ پست و خط ۱۳۲ کیلوولت "ام الدبس" تشکر و قدردانی می گردد.

توفیقات هرچه بیشتر شما و سایر همکاران را در خدمت به صنعت برق کشور از خداوند متعال خواهانیم.

بر اساس این گزارش، توسعه پست برق آبرسانی "ام الدبس" در مدت زمان ۱۵ روز و اطلاع رسانی مطلوب و مناسب از آن، تجلیل وزیر نیرو را در نشست تخصصی مدیران صنعت برق و انرژی کشور نیز به همراه داشت و آن را مصداق یک کار جهادی خواند که می تواند یک رکورد و الگو در عمل به وعده ها و به اتمام رساندن پروژه ها باشد.

برچسب ها: برق خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی