تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

محدودیت زمانی تزریق واکسن کرونا در مادران باردار برداشته شد

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: محدودیت زمانی ۱۲ هفته‌ای برای تزریق واکسن کرونا در مادران باردار برداشته شده و این گروه از مادران می‌توانند قبل از پایان هفته دوازدهم بارداری نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

کد خبر: ۱۱۷۳۵۷
۱۵:۱۴ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

محدودیت زمانی تزریق واکسن کرونا در مادران باردار

دیدارنیوز ـ محمد احمدیان اظهار کرد: مادران باردار در خصوص تزریق دوز‌های اول، دوم و سوم واکسن کرونا باید طبق دستورالعمل مربوط به خودشان اقدام کنند و فقط محدودیت زمانی ۱۲ هفته برداشته شده و این گروه از مادران می‌توانند قبل از پایان هفته دوازدهم بارداری نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

وی اضافه کرد: شرط تزریق واکسن کرونا به مادران باردار داشتن ۱۸ سال تمام برای این گروه بوده و مواردی که کمتر از آن باشند شامل دریافت نمی‌شوند و تنها باید تمامی نکات بهداشتی به‌طور کامل رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از مادران باردار می‌خواهیم تنها در مواقع ضروری به پزشک مربوطه و مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه داشته باشند، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی بهتر است که موارد غیرضروری به‌صورت تلفنی با پزشک مربوطه و مراقب سلامت پایگاه نزدیک محل سکونت در میان گذاشته شود و در صورت تشخیص پزشک یا کارشناس مراجعه حضوری به مطب یا مرکز بهداشت صورت پذیرد.

به گزارش وبدا وی افزود: شدت سرایت اومیکرون بالا بوده و به همین جهت میزان رعایت نکات بهداشتی باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و گروه‌های خاص مانند مادران باردار که آسیب‌پذیری بیشتری دارند باید در رعایت پرتکل‌های بهداشتی دقت بیشتری داشته باشند.

پیش از این گذشتن ۱۲ هفته از بارداری یکی از شروط واکسیناسیون مادران باردار بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی