تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون خوزستان:

اشتغالزایی ۳۳۲ نفری بانک توسعه تعاون در خوزستان/ پرداخت تسهیلات با هدف حمایت از تولید و اشتغالزایی

مدیر شعب بانک توسعه تعاون خوزستان گفت: سال گذشته در زمینه مشاغل خانگی با تلاش همکاران ۱۰۰ درصد بودجه آن پرداخت و برای ۳۳۲ نفر اشتغالزایی شد.

کد خبر: ۱۱۷۳۵۴
۱۴:۵۷ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

اشتغالزایی ۳۳۲ نفری بانک توسعه تعاون در خوزستان/ پرداخت تسهیلات با هدف حمایت از تولید و اشتغالزایی

 دیدارنیوز خوزستان:جلیل کرمی در گفتگو با دیدارنیوز اظهار کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه‌ای و دولتی تنها بانک بخش تعاون اقتصاد کشور است؛ و با توجه به اینکه عاملیت صندوق توسعه ملی را دارد، در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری، صنعت و معدن، کشاورزی به حمایت از تولید کنندگان می پردازد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون در سطح استان خوزستان عملکرد بسیار خوبی داشته، به طوری که بیش از ۵۰ درصد از تسهیلات پرداختی استان در حوزه گردشگری را بانک توسعه تعاون پرداخت نموده و در حال حاضر حدود ۲۰۰ نفر اشتغال مستقيم در این حوزه در سطح استان ایجاد نموده است؛ و پیش بینی می گردد با بهره‌برداری این پروژه‌ها میزان اشتغالزایی آنها افزایش پیدا ‌کند.


مدیر شعب بانک توسعه تعاون خوزستان تصریح کرد: تسهیلات این بانک پروژه محور بوده و در راستای حمایت از تولید و اشتغال‌ است و در تمام بخشهای اقتصادی رویکرد این بانک حمایت از تولید، ایجاد و حفظ اشتغال است.

 
کرمی عنوان کرد: تسهیلات خُردی که پرداخت می گردد نیز بر اساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با تولیدکنندگان داخلی به مصرف کنندگان آنها و در راستای فروش کالاهای تولید داخل است و این امر در واقع یک حمایت مستقیم از تولید محسوب می‌شود که تولید کننده و مصرف کننده منتفع می گردند.

 
وی بیان کرد: با تسهیلات این بانک در بخش صنایع دریایی استان یک شناور پنج هزار تُنی به بهره برداری و با 17 نفر اشتغال مستقیم در حال فعالیت می باشد این شناور کمک شایانی به صادرات کالاهای ایرانی به کشورهای حوزه ی خلیج و همچنین واردات مواد اولیه مورد نیاز تولید کنندگان می کند.

 

وی در ادامه افزود با توجه به نیاز استان همچنین تسهیلات ساخت یک شناور 10 هزار تنی نیز پرداخت گردیده که بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حالت پروژه حدود 77 نفر اشتغالزایی به دنبال داشته و پیش بینی می گردد در ایام مبارک دهه ی فجر سال جاری به آب اندازی گردد که میتواند به صادرات و واردات استان کمک خوبی کند.


کرمی خبر داد: سال گذشته در زمینه مشاغل خانگی با تلاش همکاران ۱۰۰ درصد بودجه تخصیص به استان خوزستان  پرداخت و برای ۳۳۲ نفر اشتغالزایی به دنبال داشته وی همچنین ادامه داد از 100 در صد بودجه تخصیصی از محل قراردادهای فیمابین این بانک با کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران  نیز  پرداخت شده و با توجه به اینکه این تسهیلات به مشاغل خرد پرداخت می گردد اشتغال خوبی را در استان به دنبال داشته.

 
 به گزارش دیدارنیوز .وی یادآور شد: تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در حوزه ی اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان خوزستان تا کنون یک هزار و ۶۴۰ نفر اشتغال در سطح استان خوزستان به دنبال داشته ؛  کرمی در تکمیل این موضوع گفت: تسهیلات اشتغال روستایی با نرخ سود چهار تا ۶ درصدی پرداخت گردیده و باعث ایجاد اشتغال و تولید خوبی در بخش‌های مختلف اقتصادی در سطح استان شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی