تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آمار نگران کننده تعداد بیکاران در کشور

از ۲۶ میلیون نفر از مردم که توان انجام کار مداوم را دارند از جمله جوانان تحصیلکرده و جویای کار، آبرومند و پایدار، متاسفانه حدود ۲.۵ میلیون نفر از آن ها بیکار مطلق هستند.

کد خبر: ۱۱۷۳۰۸
۰۹:۵۱ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

آمار نگران کننده تعداد بیکاران در کشور

دیدارنیوز:
سیدسلمان ذاکر در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تشریح سوال خود از حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: برابر سند چشم انداز ۲۰ ساله قانون تشکیل شورای عالی اشتغال و بند ۷ ماده یک لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارتخانه، شما موظف به سیاستگذاری، برنامه ریزی و پیگیری و نظارت و هماهنگ کننده بین دستگاه ها در زمینه حمایت های موثر از بیکاران جویای کار، ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای بازار کار و ایجاد اشتغال کامل و پایدار هستید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنابراین مسئول اشتغال و ساماندهی آن متوجه شما و وزارتخانه شما است و نمی توانید از این مسئولیت شانه خالی کنید، آمار تعداد بیکاران چالش زا و نگران کننده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد: از ۲۶ میلیون نفر از مردم که توان انجام کار مداوم را دارند از جمله جوانان تحصیلکرده و جویای کار، آبرومند و پایدار متاسفانه، حدود ۲.۵ میلیون نفر آن ها بیکار مطلق هستند و ۲.۵ میلیون نفر آن ها ناامید از کار و چند میلیون نفر دیگر به اشتغال ناقص، ساعتی، فصلی و بدون بیمه و بازنشستگی و از کارافتادگی مشغول هستند.

منبع: ایلنا
برچسب ها: بیکاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی