تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پیش‌بینی هواشناسی؛ افزایش آلودگی هوای کلانشهر‌ها از امروز

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید طی هفته جاری از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت خبرداد.

کد خبر: ۱۱۷۲۰۳
۱۰:۲۷ - ۰۶ دی ۱۴۰۰

پیش بینی هواشناسی

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارندگی‌های پراکنده در کشور اظهارکرد: امروز (۶دی ماه) در مناطقی از هرمزگان و جنوب استان‌های کرمان و سیستان وبلوچستان رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

وی افزود: در سایر مناطق کشور از امروز (۶دی ماه) تا چهارشنبه (۸دی ماه) جوی پایدار همراه با پتانسیل افزایش نسبی غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور اظهار کرد: چهارشنبه (۸دی ماه) با ورود سامانه بارشی در مناطقی از خوزستان، لرستان، جنوب ایلام، چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، هرمزگان و ارتفاعات کرمان بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: پنجشنبه (۹دی ماه) بارش در این مناطق تشدید می‌شود و گستره آن به‌تدریج مناطقی از سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، اصفهان و جنوب استان‌های همدان و مرکزی را فرا می‌گیرد. جمعه (۱۰دی ماه) در بیشتر مناطق کشور، به‌جز شمال غرب و تا حدی غرب، شاهد بارندگی خواهیم بود بطوری‌که بارش در استان‌های واقع در نیمه جنوبی کشور شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان دوشنبه (۶دی ماه) و سه شنبه (۷دی ماه) خلیج فارس و پنجشنبه (۹ دی ماه) و جمعه (۱۰دی ماه) خلیج فارس و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۷ دی ماه) کمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۸ دی ماه) نیمه ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۶و۷دی ماه) بندرعباس با دمای ۲۷درجه سانتیگراد گرم‌ترین و تبریز با دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی