تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

جاده‌های ۴ استان درگیر برف و باران

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در برخی از محور‌های چهار استان کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۱۷۰۹۰
۱۶:۳۲ - ۰۴ دی ۱۴۰۰

جاده‌های ۴ استان درگیر برف و باران

دیدارنیوز ـ سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از جاده‌های سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر در برخی از محور‌های استان‌های مازندران، تهران و البرز از جمله محور‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران شمال بارش برف و باران گزارش شده است. همچنین در برخی از محور‌های استان گلستان نیز بارش باران گزارش شده است.

وی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز اظهارکرد: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری پرحجم و در برخی اوقات نیمه سنگین است و در دیگر محور‌ها مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است.


منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی