تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

رونق اشتغال زیر سایه کشت گلخانه‌ای

سرپرست فرمانداری ایذه بر استفاده از ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال زای شهرستان، تولیدات کشاورزی گلخانه‌ای تاکید کرد.

کد خبر: ۱۱۷۱۸۵
۱۸:۰۹ - ۰۵ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدارنیوز خوزستان: نبوّتی سرپرست فرمانداری ایذه گفت: یکی از ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال زای شهرستان ایذه، تولیدات کشاورزی گلخانه ای است که الحمدالله مورد حمایت دولت نیز قرار دارد.

وی افزود: البته چنانچه سازمان آب و برق نسبت به تامین آب مورد نیاز طرح‌های گلخانه‌ای اهتمام بیشتری داشته باشد؛ می‌توانیم شاهد گسترش این فرصت شغلی مولد در شهرستان ایذه باشیم.

نبوتی ادامه داد: پس از چندین سال وقفه، با پیگیری‌های نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان توانستیم؛ مشکلات اجرایی شهرک گلخانه‌ای ایذه را برطرف کرده، بطوریکه هم اکنون کار احداث اجرایی این شهرک در منطقه نوترکی آغاز شده است.

سرپرست فرمانداری ایذه اضافه کرد: مبلغ ۸۵ میلیارد تومان در قالب تسهیلات ارزان قیمت، ازمحل ماده ۱۸ جهت ساخت و راه اندازی واحده‌های گلخانه‌ای این شهرک تصویب گردیده است و با تاکید نماینده به سرپرست بانک کشاورزی استان، تا دو هفته‌ی آینده این اعتبار به بانک کشاورزی شهرستان ابلاغ خواهد گردید.

خبرنگار: لیلا قناد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی