تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سخنگوی صنعت برق

فعالیت مراکز استخراج رمز ارز‌ها تا ۱۵ اسفندماه متوقف می‌شود

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه مراکز مجاز استخراج رمزارز‌ها حدود ۲۰۹ هزار مگاوات ظرفیت مصرف برق را دارند، گفت: کلیه مراکز استخراج رمز ارز‌ها تا ۱۵ اسفندماه متوقف می‌شوند.

کد خبر: ۱۱۷۱۷۴
۱۵:۵۶ - ۰۵ دی ۱۴۰۰

فعالیت مراکز استخراج رمزارز

دیدارنیوز ـ مصطفی رجبی مشهدی در گفت‌وگوی تلویزیونی، اظهار کرد: برخورد با بخش‌های غیرمجازی که با استفاده از شبکه‌های برق اقدام به استخراج رمز ارز می‌کنند را در دستور کارداریم.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای تأمین برق موردنیاز بخش خانگی و صنعتی به‌کار گرفته‌ایم.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه مراکز مجاز استخراج رمزارز‌ها حدود ۲۰۹ هزار مگاوات ظرفیت استفاده برق را دارند، گفت: کلیه فعالیت مراکز استخراج رمز ارز‌ها در دوره سرد سال تا ۱۵ اسفندماه متوقف می‌شوند.

رجبی مشهدی افزود: در سال ۱۴۰۰ عمده استخراج رمز ارز‌های کشف‌شده در بخش خانگی بوده و مابقی در بخش صنعتی است.

رجبی مشهدی گفت: در دوره سرد سال به دلیل افزایش مصرف گاز در بخش تجاری و خانگی، در تأمین سوخت نیروگاه‌ها محدودیت ایجاد می‌شود که یکی از این اقدامات که اولویت بندی مشوند بحث روشنایی معابر، نظارت بر مصرف ادارات و فعالیت‌های مجاز استخراج رمز ارزهاست.

وی در مورد میزان تولید برق نیروگاه‌ها، ادامه داد: در شرایط کنونی و در پیک شبانه مصرف برق حدود ۴۱ هزار مگاوات است که قطعاً این عدد از تابستان که مقدار مصرف ۶۷ هزار مگاوات بود، کمتر است.

سخنگوی صنعت برق بیان کرد: به دلیل برودت هوا که منجر به افزایش مصرف گاز خانگی و نجاری می‌شود، نیروگاه‌ها مجبور به استفاده از سوخت مایع هستند که در این صورت نیز شاهد کاهش ذخیره سوخت در مخازن خواهیم بود لذا در شبکه برق ناپایداری ایجاد خواهد شد، ولی تاکنون برق هیچ مشترکی به دلیل کمبود سوخت قطع نشده است.

منبع: مهر
برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی