تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۵

قیمت بیت کوین، امروز ۵، ۱ اذرماه با ثبت کاهش ۱.۲۰ درصد به ۵۰،۴۷۸ دلار معادل ۱،۵۱۵،۵۵۱،۴۷۲ تومان رسید. روز گذشته بیت کوین سرانجام با یک صعود چشمگیر از مقاومت روانی ۵۰۰۰۰ دلار گذشت.

کد خبر: ۱۱۷۱۴۰
۱۲:۵۷ - ۰۵ دی ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین امروز

دیدارنیوز ـ بیت کوین در کانال ۵۰ هزار دلار نوسان قیمت دارد. امروز ۵ آذرماه قیمت بیت کوین با ۱.۲۰ درصد کاهش نرخ به ۵۰،۴۷۸ دلار معادل ۱،۵۱۵،۵۵۱،۴۷۲ تومان رسید.

پس از چند هفته متوالی افت قیمت، روز گذشته بیت کوین سرانجام با یک صعود چشمگیر از مقاومت روانی ۵۰۰۰۰ دلار گذشت. این ارز رمزپایه در ساعات بعد به روند صعودی خود ادامه داد و به بالاترین قیمت دو هفته اخیر در حدود ۵۲،۰۰۰ دلار رسید.

با این حال، با روی کار آمدن دوباره خرس‌ها، BTC نتوانست به روند خود ادامه دهد. خرس‌ها این دارایی را باردیگر به پایین کشاندند، ولی با این وجود، بیت کوین هنوز در حدود ۵۱،۰۰۰ دلار ایستاده است. شایان ذکر است که این دارایی از زمان سقوط قیمت در اوایل دسامبر (اواسط آذر) تاکنون نتوانسته بود برای دو روز متوالی بالاتر از مارک ۵۰،۰۰۰ دلار باقی بماند.

با توجه به سطح فعلی قیمت، ارزش بازار بیت کوین بالای ۹۵۰ میلیارد دلار باقی مانده است، در حالی که چیرگی آن بر آلتکوین‌ها ۴۰.۶ ٪ است.

به گفته برخی کارشناسان، بیت‌کوین به کانال ۵۰ هزار دلار برگشته و شرایط دامیننس بیت‌کوین و اتریوم نشان می‌دهد تقاضا در بازار وجود دارد، اما به دلیل ریزش بیت‌کوین تا ۴۲ هزار دلار هنوز ترس در بازار وجود دارد. سناریوی ریزش بیت‌کوین تا محدوده ۴۰ تا ۴۲ هزار دلار با شرایط حال حاضر بازار کمرنگ شده، اما اگر خبر بدی به بازار برسد احتمالا ریزش این ارز بعید نیست.

بیت‌کوین یک حمایت در محدوده ۴۷ هزار دلار دارد و یک مقاومت در محدوده ۵۳ هزار دلار. اگر مقاومت ۵۳ هزار دلار به بالا شکسته شود می‌توان انتظار رشد بیت‌کوین تا محدوده ۵۷ تا ۶۰ هزار دلار را داشت، اما اگر بیت‌کوین از شکستن مقاومت ناتوان باشد احتمالا به محدوده ۴۷ هزار دلار بازمی‌گردد.

گرت سولووی (Gareth Soloway)، استراتژیست ارشد بازار در پلتفرم InTheMoneyStocks.com نگرانی‌های خود از بیت کوین را ابراز کرد. این نگرانی‌ها به نفع طلا واقع شده است. همانطور که پیش بینی می‌شد، بیت کوین بهترین عملکرد را در سال ۲۰۲۱ به نمایش گذاشت. در جدول زیر مشخص شده است:

قیمت بیت کوین امروز

گفتنی است که این معامله گر سرشناس، سناریوی مبهمی را در زمینه بیت کوین بیان کرد. بر اساس پیش بینی تحلیلگری، بیت کوین امسال از سطح ۵۴،۰۰۰ دلاری عبور می‌کند، اما سال آینده...

در ابتدای کار، روند بزرگترین رمزارز بازار مثبت به نظر میرسد. بیت کوین در کوتاه مدت افزایش چشمگیری خواهد داشت. با نوسانات مداوم، آقای سولووی انتظار دارد که بیت کوین در سه هفته آینده به بالای ۵۴،۰۰۰ دلار برسد. در حال حاضر، بیت کوین بالاتر از مرز ۵۰ هزار دلار معامله می‌شود و به تازگی شروع به رشد کرده است، اما در تایم فریم بلند مدت، نگران کننده است.

وی انتظار دارد که این رمزارز در شش ماه آینده نزولی باشد و بر اساس تجربه، در سال ۲۰۲۲، پیش از از سرگیری روند صعودی بعدی خود، به سطح ۳۰،۰۰۰ دلاری و یا حتی ۲۰،۰۰۰ دلار کاهش یابد.

قیمت بیت کوین امروز

برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی