تیتر امروز

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

کاهش یک هزار و ۴۸۹ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس امروز با کاهش یک هزار و ۴۸۹ واحدی به یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد رسید. معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۴۵۴ هزار و ۷۷۶معامله به ارزش ۳ هزار و ۶۶۴ میلیارد تومان انجام دادند.

کد خبر: ۱۱۷۱۷۰
۱۵:۳۳ - ۰۵ دی ۱۴۰۰

کاهش شاخص بورس

دیدارنیوز ـ امروز یکشنبه (۵ دی ۱۴۰۰) شاخص کل بورس با کاهش یک هزار و ۴۸۹ واحدی به یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد رسید.

شاخص کل (هم‌وزن) نیز منفی بود و با یک هزار و ۶۳۶ واحد کاهش به ۳۶۰ هزار و ۲۷۰ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۴۵۴ هزار و ۷۷۶معامله به ارزش ۳ هزار و ۶۶۴ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نماد‌های فولاد، نوری، خودرو و تاپیکو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین امروز نماد‌های فارس، شبندر، اخابر، شستا و فملی نماد‌های با تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس بودند. همچنین امروز تاثیرگذارترین نماد روی شاخص بورس نماد فارس بود که تاثیر مثبت داشت.

اما امروز شاخص فرابورس با کاهش حدود ۱۵۸ واحدی به ۱۸ هزار و ۶۵۷ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۱۸۶هزار و ۴۷۴ معامله به ارزش ۴ هزار و ۷۱۴ میلیارد تومان بوده است.

امروز نماد‌های بپاس، زاگرس، شگویا و فرابورس بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص فرابورس داشتند. همچنین نماد‌های کگهر، وملل و اتکای نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی